חדש ב"מחלבות גד": ריקוטה טבעית (5%) בעלת רכיב המשפר ספיגת סידן בגוף בכ-20%

חיידקים אלה הם בעלי תכונות חשובות נוספות, כמו שיפור העיכול, הגברת האפקטיביות החיסונית של הגוף, ושיפור ספיגה של ויטמינים ומינרלים

חברת "מחלבות גד" מציגה גבינת ריקוטה טבעית 5%, בעלת רכיב "סינרג'י 1" המשפר את ספיגת הסידן בגוף בכ-20%.
מדובר בשילוב של סיבים תזונתיים יחודיים המהווים מצע מזון לחיידקים הידידותיים המצויים במעי האדם.
סיבים אלה מאפשרים לחיידקים לפעול ולהתרבות. הם משפרים את ספיגת הסידן במעי, ובשילוב הכמות הגדולה של הסידן שקיימת בגבינת הריקוטה הם מגבירים את יכולת הגוף לספוג כמות גדולה מאד של סידן הדרוש לו לחיזוק הגוף והשיניים.

חיידקים אלה הם בעלי תכונות חשובות נוספות, כמו שיפור העיכול, הגברת האפקטיביות החיסונית של הגוף, ושיפור ספיגה של ויטמינים ומינרלים.

בנוסף, בהשוואה לגבינות רכות אחרות, הריקוטה של "גד" עשירה בכמות הסידן: היא מכילה 500 מ"ג סידן ב-100 גרם גבינה, ו-600 מ"ג סידן ב-100 גרם גבינת ריקוטה עזים.
תכולה גבוהה כל כך של סידן מספקת 2/3 מהכמות היומית המומלצת לילדים, וכמחצית מהצריכה המומלצת ביום למבוגרים – בצריכה של 100 גרם גבינה.

גבינות הריקוטה מכילות רק 5% שומן וכמות קטנה מאד של כולסטרול, ומיוצרות בתהליך טבעי וללא חומרים משמרים – ערכים החשובים מאד להקפדה על הבריאות והמשקל, וכל זאת בלי לפגוע בטעם המיוחד של גבינות הריקוטה.

הטעם והמרקם היחודיים של הריקוטה מאפשרים להשתמש בה במגוון רחב מאד של שימושים- בתבשילים רבים ומגוונים, מלוחים ומתוקים ובמאכלי פסטה, פשטידות, מאפים, כריכים ועוד, תוך שמירת הערכים הבריאותיים בבישול ובאפייה.

משפחת הריקוטה כוללת:
ריקוטה טבעית 5% בעלת הרכיב "סינרג'י 1".
מחיר מומלץ לאריזת 250 גרם: 7.70 ש"ח.
ריקוטה מלוחה – גבינה בעלת טעם וארומה יחודיים ותכולת נתרן נמוכה יחסית מגבינות מלוחות אחרות.
מחיר מומלץ לאריזת 300 גרם: 8.98 ש"ח.
ריקוטה עם פלפלים – בשילוב פלפל אדום ופלפל חריף המוסיפים פיקנטיות, צבע, וטעם מגוון לגבינה.
הפלפל האדום משפר את ספיגת הסידן ומגן על מערכות הגוף מנזקי הסביבה. בנוסף, הוא תורם לשיפור הראייה, משפר את תפקוד מערכת החיסון ותורם לשמירה על תקינות ובריאות העור.
הפלפל החריף מכיל גם הוא נוגדי חימצון השומרים על תפקוד תקין של מערכת העיכול, שיפור קצב חילוף החומרים ושריפה מוגברת של קלוריות!
מחיר מומלץ לאריזת 250 גרם: 8.06 ש"ח.
ריקוטה עזים – חלב העזים בעל הטעם המיוחד נחשב לקל יותר לעיכול. החלבון בחלב עזים עשיר יותר בחומצות אמינו חיוניות לגוף והדבר חשוב לכולם ובמיוחד לילדים ולעוסקים בספורט באופן קבוע בהקפדה על בניית שריר.
ב-100 גרם גבינת ריקוטה עזים יש 600 מ"ג סידן, והיא מכילה כמות נמוכה יותר של נתרן מרוב הגבינות הרכות שעל המדף (רק 120 מ"ג נתרן ל-100 גרם).
מחיר מומלץ לאריזת 250 גרם: 9.96 ש"ח.

ריקוטה במשקל במעדניות ולשוק המקצועי- 27.18 ש"ח לק"ג.
להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה המובחרות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר