חדש בנסטלה פוד סרוויס: לקטים מתובלים בתיבול הודי, איטלקי ומכסיקני

סדרת הלקטים תוכננה על מנת להקל על עבודת המטבח המקצועי, לחסוך זמן יקר, ולהרחיב את מגוון הניחוחות בו. כל אחד מהלקטים החדשים מגיע בערכה הכוללת לקט ירקות קפואים במגוון ירקות ייחודי, ושקית תיבול אופיינית המכילה את סודות הטעם של מטבחים אקזוטיים מהעולם

נסטלה פוד סרוויס מציגה סדרת מוצרים חדשים מבית "מילוטל": לקטי ירקות מתובלים בסגנון הודי, איטלקי ומכסיקני.
סדרת הלקטים תוכננה על מנת להקל על עבודת המטבח המקצועי, לחסוך זמן יקר, ולהרחיב את מגוון הניחוחות בו. כל אחד מהלקטים החדשים מגיע בערכה הכוללת לקט ירקות קפואים במגוון ירקות ייחודי, ושקית תיבול אופיינית המכילה את סודות הטעם של מטבחים אקזוטיים מהעולם:

• הלקט ההודי משלב מגוון ירקות הכולל: פלפל אדום, חומוס גרגירים, קוביות תפו"א מטוגנות, כרובית, במיה, שורש פטרוזליה וסלרי שיצבעו את הצלחת בגוונים חמים ויחמיאו לכל מנת אורז, טופו או בשר, עם ערכת תיבול בטעם הודי מקורי וניחוחות של הל וקארי.

• הלקט האיטלקי כולל: זוקיני, בצלצלי פנינה, קוביות בטטה, כרובית ופלפל אדום, שעועית ירוקה וכרובית עם ערכת תיבול של פסטו, עגבניות, בזיליקום, תימין ורוזמרין.

• הלקט המקסיקני כולל: פרוסות דקות של פלחי תירס לצד וגרעיני תירס, פלפל אדום וירוק, שעועית אדומה וערכת תיבול של צ'ילי, גרגירי פלפלים אדומים וירוקים, ועשבי תיבול אותנטיים.

בחברה אומרים כי הלקטים המתובלים מאפשרים לשפים להגיש 3 מנות חדשניות בטעם ובנראות קבועים, לחסוך בכוח אדם, לגוון את התפריט ולייצר מנות מהעולם, להכין מנות מצטיינות במינימום מאמץ ובמינימום משאבים.

מייחד את הלקטים הרכב של ירקות אותנטיים כמו פקעות סלרי או שורש פטרוזיליה – ירקות קפואים שטרם נראו במטבח, וכן החיתוך הלא שיגרתי שלהם, לדוגמא: פרוסות דקות של פלחי תירס בלקט המכסיקני.
ערכות התיבול שמוצמדות ללקטים הן במינון מתאים וקבוע של תבלינים, ביניהם ג'ינג'ר, קארי ועוד – תבלינים המייחדים את סגנונות הבישול השונים.

הלקטים מגיעים באריזה של 15 ק"ג ובתוכה 5 שקיות בנות 3 ק"ג כל אחת ו- 5 ערכות תיבול.

כשרות: רבנות נהריה.


נסטלה פוד סרוויס, חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם, משווקת את מוצרי הקבוצה וחברות נוספות (טבעול, תפוגן,עוף טוב אסם, בית השיטה, בונז'ור, צבר ומילוטל) לשוק המקצועי בישראל – בתי מלון, מסעדות, קייטרינג, אולמות אירועים, בתי ספר, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר