חדש בערוץ האוכל: תוכנית בישול כבקשתך עם שף אבי ביטון מאדורה

תוכנית אוכל חדשה תזמין את צופים לפנות לשף באמצעות אייפד והוא יבשל לפי בקשתם באולפן. "עמוד הבית" בהנחיית השף אבי ביטון (אדורה), החל ב-28 בנובמבר (ד') ב-22:00 בערוץ האוכל – 32 ב-HOT ו- 28 ב-yes

ערוץ האוכל מבית ענני תקשורת,  המשודר בכבלים (32) ובלווין (28), מעלה החל מ- 28 בנובמבר תוכנית בישול חדשה – "עמוד הבית עם השף אבי ביטון", בהנחייתו של השף אבי ביטון ממסעדת "אדורה".
שף אבי ביטון, אדורה
"עמוד הבית" מיועדת לכל המשפחה ומשלבת את עולם הבישול הבריא עם העולם האינטראקטיבי. ביטון יגשים בתוכנית חלומות קולינריים באמצעות "עמוד הבית" שלו בפייסבוק.

בכל תוכנית יעלו למחשב של אבי, ילדים, הורים או בני משפחה אחרים, יספרו על עצמם ויבקשו מאבי ביטון להגשים להם חלום קולינרי, לתת להם עצה או מתכון חדש, ואבי יגשים את חלומם.

בין אלו שיבקשו מאבי מתכונים בתוכניות הראשונות: מאיה בת 25, סטודנטית מירושלים שמאסה באוכל מוכן ומבקשת מאבי שילמד אותה להכין מרק ירקות מהיר וביתי, אמא שירלי מבאר שבע שהבן שלה יוצא בפעם הראשונה לחופשה מהצבא והיא רוצה להכין לו מנה בשרית מהנה, וליאור בן ה-10 שאמא לא מרשה לו יותר לאכול המבורגרים בחוץ, ולכן הוא רוצה ללמוד להכין המבורגר תוצרת בית.

הילדים ובני משפחותיהם פונים לאבי באמצעות מכשיר האייפד , ואבי ניגש מיד להגשים את משאלותיהם. תוך כדי הכנת המתכון מופיעות לאבי באייפד שאלות הנוגעות ספיציפית לתהליך ההכנה.

השף אבי ביטון הוא בעליו של ביסטרו "אדורה" אותו ייסד בשנת 2005. המסעדה  נבחרה ב-2009 לאחת מעשר המסעדות הטובות ביותר בישראל על ידי מגזין "על השולחן". ב-2010 בחר בה מדריך "מפה" כמסעדה השביעית בטיבה בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר