חדש בפארק כפר סבא – בית קפה של קנקפה

בימים אלה נפתח בפארק כפר סבא סניף של בית הקפה קנקפה הפועל גם במרכז העיר. לצד יתרון בולט שמאפשר להורים לשתות קפה במקביל לצפיה בילדים על מתקני המשחקים, מציע הקפה תפריט מעניין

פארק כפר סבא, שנפתח לפני מספר חודשים בסמוך לאיצטדיון הכדורגל בעיר, הפך תוך זמן קצר למוקד משיכה לאלפי תושבי העיר והאזור. מתקני המשחקים הייחודיים שהותקנו בפארק הפכו אותו לאטרקציה תיירותית מיוחדת בקרב קהלי מטרה צעירים במיוחד.

בימים האחרונים נפתח בפארק כפר סבא סניף של בית הקפה קנקפה, המפעיל כבר שנים סניף ותיק במרכז העיר. לבית קפה בפארק כפר סבא יש יתרון משמעותי: חלונות הזכוכית שסוגרים את דק העץ עליו מוצבים השולחנות מאפשרים צפיה רצופה בילדים הנמצאים על מתקני המשחקים הסמוכים.

הגענו לבית הקפה בפארק ביום שבת חורפית (יחסית) בשעות אחר הצהריים המאוחרות. כבר התחיל להחשיך ולהתקרר, אבל המקום היה די עמוס בקהל, שממש לא ניתן היה למצוא לו כל קו מאפיין. המיקום בפארק (ומגרש החניה הסמוך) מבטיחים גיוון בקהל.

כיוון שהיינו אחרי ארוחת צהריים כבדה, הבחירה הטבעית הייתה במשקאות חמים ופרוסת עוגה אחת (שומרים על דיאטה…) ניכר במקום ששלבי ההרצה נמצאים בעיצומם – השירות היה קצת איטי: תפריטים הגיעו מהר, אולם לקח זמן די רב עד שההזמנה עצמה הגיעה לשולחן.

המאפיין המרכזי של השתיה החמה היה הכוסות העצומים בהם הוגשה. השוקו שבחר הלקוח בן השלוש וחצי היה מתוק ולמרות שביקשנו אותו פושר, הוא הגיע רותח. סיידר חם הוגש עם חתיכות קטנות של תפוחי עץ והקפוצ'ינו היה טעים, אבל בלי חידושים…

העוגה אותה הזמנו הייתה טריקולד שהייתה מצוינת. אלמלא היינו סופרים נקודות וקלוריות, כנראה היינו מנסים עוד סוג עוגה מתוך הוטרינה המוארת. בקשת החשבון התעכבה ולקח דקות ארוכות לקבל אותו. כאשר הוא הגיע לשולחן, עבור שלוש כוסות שתיה חמה ופרוסת עוגה החשבון הסתכם ב-72 שקל (לפני שירות). מחירי השתיה החמה 14-15 שקל ומחיר פרוסת העוגה 29 שקל.

בתפריט המסעדה היו גם מנות למי שמגיע קצת יותר רעב, כמו סלטים, כריכים, טורטיות ועוד. המיקום של הקפה מבטיח שננסה בקרוב גם את המנות הנוספות בתפריט. ננסה ונדווח.

בינתיים, כדאי להוסיף את המקום לרשימת המומלצים להורים שמחפשים תעסוקה עם הילדים ולמי שמחפש בית קפה שמאפשר להוריד את הקלוריות בטיול מיד בסיום הארוחה. כמו כן, למי שמגיע למקום לצרכי עבודה – בפארק כפר סבא אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטח הפארק.

קנקפה
פארק כפר סבא
טלפון: 09-7666183

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר