חדש בקטגורית מזון-העל: פירות גוג'י

חדש בישראל: פירות גוג'י (Goji berries) מזון-על המכיל רמות גבוהות של ויטמין C ונוגדי חמצון. מומלץ להוסיף ליוגורט, דגנים, או חליטת צמחים

חדש בישראל: פירות גוג'י (Goji berries) מזון-על המכיל רמות גבוהות של ויטמין C ונוגדי חמצון. מומלץ להוסיף ליוגורט, דגצילום: זכריה לובימובנים, או חליטת צמחים.

הקטגוריה של "מזון-על" super food היא קטגוריה של מזונות המכילים רכיבים תזונתיים בריכוז גבוה. צבעם של פירות הגוג'י פירות הגוג'י אדום וגודלם כשל אוכמנייה. מקור הפרי הוא מהמזרח בעיקר מסין, שם משתמשים בו כבר אלפי שנים. הסינים משתמשים בפירות הגוג'י בגלל האמונה ביכולתם להגן על הכבד, מערכת החיסון הארכת תוחלת חיים חיזוק הראייה , שיפור התפקוד מיני ושיפור זרימת הדם.

פירות הגוג'י מכילים 18 רכיבי תזונה רבים חומצות אמינו, כולל 8 החיוניות, 11 מינרלים חיוניים ו- 22 יסודות קורט וביניהם סידן, ברזל, סלניום, אשלגן ואבץ. יש בהם 9 מ"ג ברזל ל- 100 גרם שמהווים 100% מהכמות המומלצת היומית. הם מכילים 6 ויטמינים חיוניים, כולל ויטמיני B וויטמין C בכמות גדולה מאוד. יש בהם חומצות שומן חיוניות, והם מהווים מקור טוב לחלבון וסיבים. אלו הן רק חלק מהתכונות הבריאותיות של פרי הגוג'י.

פרי הגוג'י הוא אחד המקורות העשירים ביותר לנוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) ומשרד החקלאות האמריקאי (USDA) דירג אותם כמס' 1 בסקאלת ORAC, המודדת את היכולת של מזון לספוג רדיקאליים חופשיים. הגוג'י נחשב כמזון טוב לאנטי איג'ינג . פירות הגוג'י מכילים באופן טבעי רמות גבוהות של פוליסכירידים, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים.

מחיר למארז של 50 גרם: 19.90 ש"ח. להשיג בבתי הטבע ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר