חדש ברחוב קרליבך חמדה עוגות

לאחר שש שנות פעילות מאחורי הקלעים של מיטב בתי הקפה והמסעדות במרכז, "חמדה עוגות" פותחת קונדיטוריה בקרליבך

"חמדה עוגות", קונדיטוריה ומקום לקפה, בבעלות חמדה בידרמן ובנותיה, שרון, הילה ולירון, יפתח במהלך חודש ספטמבר ויציע מאפי בוקר, עוגות בחושות, עוגות שמרים, טארטים ,קישים, בורקסים ושאר מאפים מלוחים, וגם, קפה מצוין, ריבות ושלל מתוקים תוצרת בית, בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

במשך שש השנים האחרונות, מוכרת חמדה בידרמן, עוגות למיטב בתי הקפה בעיר ("שיין", "לנדוור", רשת "קפה קפה", "נונה", "קפה אשתור", רשת "קפה ג'ו", "אמלי" ועוד). העוגות והמאפים של חמדה מיוצרים ביד, ומציעים מתוקים טריים, טעימים ומפנקים, ממיטב חומרי הגלם. לדברי חמדה בידרמן, נקודת המוצא לאפיה היא אהבה והקפדה – שמטרתם לייצר את העוגה הכי טעימה, הכי מהנה, שתתאים לסתם יום של חול, לאירוח של חברים, ליום שישי אחר הצהריים וגם ליום הולדת. "הכוונה שירגישו אהבה בכל עוגה, שמשולבת עם ידע מקצועי וגם הפתעות, נסיינות וחדשנות".

ולהלן הצצה ראשונה לתפריט של "חמדה עוגות" : עוגת שמרים שוקולד- 32 ₪, עוגת בננה ושוקולד צ'יפ- 30 שקל , שטרודל תפוחי עץ- 35 שקל ניתן גם לרכוש קפה תוצרת בריסטוט.

המיתוג של "חמדה עוגות" הופקד בידי OPEN, שאחראים על לוק עדכני וביתי בצבעי תכלת חום ולבן. העיצוב מוציא החוצה את החוויה הביתית והמתוקה

"חמדה עוגות" תשתרע על פני שטח של 130 מטרים (חנות בגודל של 30 מטר, ומטבח רחב ידיים המופרד בחלון זכוכית ענק המאפשר למבקרים להתבונן על העשייה) ברחוב קרליבך 13, ותעוצב בצבעי חום ולבן ,על העיצוב אחראי דרור זוננשיין מהבעלים של הדומו בהרצליה, המתמחה בעיצוב מערכות מזון.

חמדה עוגות
קרליבך 13
ימים ושעות פתיחה: א-ה' 07:00-19:00 ימי ו'- 07:00-14:00
טלפון: 03-5615005

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר