חדש ברשת "אספרסו בר": "אספרסו בר בייקרי" – מאפים ועוגות מייצור עצמי

קו המוצרים כולל מגוון רחב של עוגות, עוגיות וקישים הנמכרים בהגשה לשולחן. חלקם נמכרים גם כמוצרי מדף היישר מן הדלפק. הייצור, בניהולה המקצועי של הקונדיטורית אסנת רוט ("טושה" לשעבר), נאמן למסורת האפייה האירופית המסורתית ומבוסס על חומרי גלם איכותיים ותהליכי עבודה ידניים

רשת בתי הקפה "אספרסו בר" מרחיבה את פעילותה, ומציעה קו חדש של מוצרי מאפה וקונדיטוריה בייצור עצמי: "אספרסו בר בייקרי". כל המוצרים מיוצרים במפעל הפטיסרי החדש של "אספרסו בר" בפתח-תקווה, בניהולה המקצועי של הקונדיטורית אסנת רוט.
הייצור נאמן למסורת האפייה האירופית המסורתית ומבוסס על חומרי גלם איכותיים ותהליכי עבודה ידניים.

קו המוצרים כולל מגוון רחב של עוגות (גבינה פירורים, פאי תפוחים, סופלה), עוגיות (ריבה, שקדים, פירות יבשים, פאדג'יות, בישקוטי, מיני בראוניס ונשיקות) וקישים (ים תיכוני, בטטה, תרד), הנמכרים כמנות אישיות בהגשה לשולחן. חלק מן המוצרים נמכרים גם כמוצרי מדף היישר מן הדוכן. בין אלה ניתן למצוא ארבעה סוגי בבקה בפורמט של אינגליש (גזר, קינמון, פרג ושוקולד אספרסו), שני סוגי אינגליש נוספים (תפוחים וגבינה) ושני סוגי עוגיות ללא סוכר (קפה וחמאה).

כמו כן מציעה הרשת את עוגת השבוע – עוגה מיוחדת מתוך רשימה מתחלפת של עוגות, הנמכרת במחיר מיוחד. התפריט המתחלף כולל מגוון סוגי פאי (פרג, שוקולד מריר, אגסים בקרם שקדים, לימון ומרנג), שלושה סוגי עוגות גבינה (עם פירות יער, ברום עם צימוקים, אפויה עם שוקולד לבן ותותים), וכן עוגת בננה שוקולד, עוגת תפוחים ושמנת, טארט ברולה, טארטלטים של תות וקרם פטיסייר ועוגת פאדג' שוקולד. בנוסף מייצר מפעל הפטיסרי מאפים מסוג מקרון ומרנג, המשמשים בסיס לקינוחים ייחודיים המוגשים ברשת.

מחירים:
מבחר עוגות – 30-32 שקל.
מבחר בבקות – 33 שקל.
אינגליש תפוחים – 33 שקל.
אינגליש גבינה – 40 שקל.
מבחר מארזי עוגיות (200-250 גרם) – 22-39 שקל.
מבחר קישים – 39-41 שקל.

להגשה בבית הקפה:
עוגה – 19 שקל.
בראוניז – 12 שקל.
מבחר עוגיות (5 יחידות) – 12 שקל.

להשיג בסניפי רשת "אספרסו בר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר