חדש ברשת ג'ירף: מרק חורף סיני

מרק חורף סיני
ברשת ג'ירף נותנים תגובה יעילה לחורף שהסתער (תרתי משמע) עלינו במלוא עוזו, והם עושים זאת עם מרק חורף סיני, אותו הכניסו עתה לתפריט בכל סניפי הרשת

ברשת ג'ירף נותנים תגובה יעילה לחורף שהסתער (תרתי משמע) עלינו במלוא עוזו, והם עושים זאת עם מרק חורף סיני, אותו הכניסו עתה לתפריט בכל סניפי הרשת. המרק החדש גדול ועשיר, מחירו  56 ₪, והוא בעצם ארוחה בפני עצמו. מה יש בו? תשאלו מה אין בו. הבסיס הוא ציר בקר, ושוחים בו בנחת נתחי בקר רכים שבושלו זמן רב, כיסוני וון טון ממולאים בעוף, אטריות סומן עדינות (אטריות חיטה יפניות), פטריות שיטאקה, כרוב סיני ובצל ירוק. המרק מתובל בג'ינג'ר ולמון גראס, מה שנותן לו ניחוח לימוני מרענן. אפשר לקבל אותו בגרסה חריפה או לא, לפי הטעם.

הגעתי לג'ירף הרצליה בשעת הלחץ של אחת בצהרים, התיישבתי ליד הבר וביקשתי את המרק הסיני החורפי, שרק תיאורו מעורר תיאבון. הברמן סיפר לי שרק אתמול הוא טעם את המרק החדש בתפריט. המתנה קלה והגיעה קערה גדולה לוהטת ובה כל טוב תכולת המרק שתוארה קודם. ביקשתי את הגרסה הלא חריפה, אך מהר התפתיתי לבקש תגבור טעמים, כי נראה לי שהגרסה נטולת החריפות מפספסת משהו בחוויה – וצדקתי.

אוניגירי
אוניגירי, צילום פאפא רצי

אז באמת מדובר בארוחה שלמה בקערת מרק, והאמת שסיימתי אותה שבע לגמרי, אבל גיא מנהל המסעדה לחץ – ונכנעתי, לספיישל אוניגירי ממחלקת הסושי – סנדביץ' אורז משולש עם מעט סלמון, עטוף באצת נורי פריכה שמחזיקה את העסק ומשמשת כעין מפית אכילה. "ארוחה קטנה על הדרך" קוראים לזה בג'ירף. הגימיק כאן הוא בצלופן העוטף, עם שמיצ'יק למשיכה ופתיחת העטיפה. האוניגירי התחיל את דרכו בתפריט המשלוחים של ג'ירף, ונשאר גם במסעדות עצמן. איך גיא אומר: "סטודנט לוקח איתו סנדביץ' כזה לאוניברסיטה, והוא מסודר". אבל קודם הוא צריך לעבור קורס לפתיחת הצלופן… וכן, זה טעים.

 

סניפי ג'ירף: תל אביב: אבן גבירול 49, מונטיפיורי 31, הברזל 19; הסדנאות 9, הרצליה; שד' הנשיא 131, חיפה;  ילדי טהרן 3, ראשל"צ; טיילת הרודס, אילת; קניון דרורים, צומת בני דרור; השחם 30, פתח תקווה; הסולל 10, מתחם ביג קריות חיפה

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר