חדש בשוק הליקרים: AGWA עכשיו בישראל

AGWA מיוצר בהולנד ומבוסס על תערובת של צמחים ועשבים, ביניהם עלי צמח הקוקה הגדל בהרי האנדים, תמצית גווארנה ושורש ג'ינסנג

AGWA THE BOLIVIA, או בקיצור 'AGWA', הליקר שלדברי יבואניו שכבש את הברים, המועדונים ומקומות הבילוי בארה"ב ואירופה, מגיע לישראל.

AGWA מיוצר בהולנד ומבוסס על תערובת של צמחים ועשבים, ביניהם עלי צמח הקוקה הגדל בהרי האנדים, תמצית גווארנה ושורש ג'ינסנג. שלושת המרכיבים האלו הופכים את ליקר ה- AGWA לבעל השפעה מעוררת, ואילו טעמו המתוק – לימוני הופך אותו לטעים וידידותי.

מזה למעלה מ- 4000 שנה צורכים תושבי הרי האנדים בדרום אמריקה את עלי הקוקה. הם נוהגים ללעוס אותם או להכין מהם תה ומשקאות אלכוהוליים שונים. עלי הקוקה עשירים בויטמינים ובחלבונים וצריכתם מסייעת להתגבר על התופעות הפיזיולוגיות הנגרמות כתוצאה מחוסר החמצן בהרים. היבואנים מציינים אמנם הקוקאין מופק מצמח הקוקה, אולם מדגישים כי רק בתהליך הזיקוק של הסם, שלשם הפקתו נדרשים למעלה מ-41 כימיקלים שונים, נוצר האפקט המסוכן והממכר.

בדומה לקוקה, גם מקור הגווארנה בדרום אמריקה, והיא מופקת מזרעי הצמח המטפס 'פאולינה קופנה' הגדל באמזונס. תמצית הגווארנה מכילה כמות מרוכזת מאוד של קפאין, והיא בעלת השפעה מעוררת וממריצה.

המרכיב השלישי, שורש הג'ינסנג, מגיע מסין, והוא בעל טעם ארומטי ומתוק. הסינים מייחסים לו תכונות מעוררות תשוקה.

AGWA מתאים להגשה במגוון צורות: ניתן להקפיאו וללגום אותו נקי, לערבב אותו עם משקאות אנרגיה שונים או משקאות לימוניים – ביטר למון, ספרייט או סאוואר שמעדנים את טעמו המתוק. כמו כן ניתן להשתמש בו כבסיס לקוקטיילים.

מחיר בקבוק לצרכן – 299 ₪.
להשיג בברים ובמועדונים הנבחרים ואצל הסיטונאים.


יבואן: A.M.I.T SPIRIT בע"מ, משה שפירא 1 ראשל"צ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר