חדש בתל אביב: סיור מתוקים ברחוב אבן גבירול

איקה כהן היא שוקולטיירית בבית הקפה רביבה וסיליה שברמת השרון, אשר יזמה לאחרונה סיור מתוקים באבן גבירול, שמטרתו להכיר לקהל הרחב את האנשים והטעמים שמאחורי חלונות הראווה. סיורים דומים נערכים בערים שונות בעולם בהצלחה רבה, ואיקה אומרת כי אין רחוב מתאים מאבן גבירול בתל אביב להתחיל מסורת דומה בארץ

איקה כהן היא שוקולטיירית בבית הקפה רביבה וסיליה שברמת השרון, אשר יזמה לאחרונה סיור מתוקים באבן גבירול, שמטרתו להכיר לקהל הרחב את האנשים והטעמים שמאחורי חלונות הראווה.
סיורים דומים נערכים בערים שונות בעולם בהצלחה רבה, ואיקה אומרת כי אין רחוב מתאים מאבן גבירול בתל אביב להתחיל מסורת דומה בארץ.

וכך מספרת איקה על הסיור שלה: בשנים האחרונות הפך רחוב אבן גבירול לרחוב מתוק במיוחד. קונדיטוריות, חנויות שוקולד וגלידריות צצות בכל פינה. בסיור מתקתק ברחוב נכיר את האנשים ואת הסיפורים שמאחורי חלונות הראווה: האחים חקק, שהחלו דרכם ממכירת עוגות מדלת לדלת, וכיום הבעלים של רשת "רולדין"; לורן, המייבא לארץ כבר תשע שנים את אימפריית השוקולד הבלגית "דסקלידס"; ולעומתו אלי טראב, השוקולטייה הצעיר והיצירתי מחיפה, המייצר את הפרלינים בחנותו הקטנה והיפה.
נכיר את ה"מקרון", העוגייה הצרפתית הקלאסית בקונדיטוריית "אידלסון" הידועה. מה שפחות ידוע הוא שאותה קונדיטוריה הוקמה על ידי אישה בת 63, שעד אז היתה בעלת חנות ספרים. בקונדיטוריית "עידית" – מוסד וותיק בתל אביב – נחזור לשנות השישים. ולקינוח נתענג על הגלידה שזכתה בתואר "הגלידה הטובה ביותר בתל אביב" – גלידריית "פאפא אלדו" על שלל טעמיה המופלאים.

מדריכת הסיור היא השוקולטיירית איקה כהן, שתשוקתה למתוקים הובילה אותה ללמוד את אומנות השוקולד בפריז לפני כשבע שנים. כיום, לצד העיסוק בשוקולד, היא יזמה את הסיור הזה, המאפשר לקהל הרחב להכיר את עולם המתוקים, ובעיקר להתענג על הטעמים האהובים עליה בבוקר שכולו מתוק.

הסיורים יתקיימו בימי שישי ויצאו מרולדין ב- 11 בבוקר.
קבלו פרטים מאיקה כהן, טל. 052-2333992

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר