חדש בתל אביב: שוק האיכרים עם תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית ללא פערי תיווך

היוזמה נהוגה בערים גדולות בעולם בחסות ארגון Slow Food העולמי, במטרה להביא לצרכן תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית ללא פערי תיווך. השוק חורט על דגלו את המגמה הירוקה והאורגנית אשר תופסת תאוצה רבה בעולם כולו, והמרכולת אשר תוצג בו הינה בייצור מסורתי ולא מתועש

מחר, יום שישי 30/5, ייפתח לראשונה בארץ בנמל תל-אביב "שוק האיכרים של תל אביב", מוסד קולינארי תרבותי המוכר בערים הגדולות בעולם.

שוק האיכרים, ביוזמת השפית שיר הלפרן וכתבת האוכל ומגישת הטלוויזיה מיכל אנסקי, מאגד את טובי יצרני הבוטיק מרחבי הארץ תחת קורת גג אחת, ומביא את מרכולתם אל העיר הגדולה ללא פערי תיווך וברמות איכות וטריות גבוהות במיוחד.
השוק חורט על דגלו את המגמה הירוקה והאורגנית אשר תופסת תאוצה רבה בעולם כולו, והמרכולת אשר תוצג בו הינה בייצור מסורתי ולא מתועש.

בשוק ישתתפו כ- 50 חקלאים ויצרני מזון, ביניהם נקניקים מעשה יד של אלן טלמור, גבינות משובחות של ברקנית, ירקות אורגניים של 'טבע הבשור', יוגורט עיזים בבקבוקי זכוכית של חוות הר הרוח, יין בוטיק של פלטר, פרחים, זנים מיוחדים של פירות וירקות, קפה אורגני.

את החסות העיקרית לשוק האיכרים של תל אביב נותן ארגון Slow Food העולמי – ארגון אקו-קולינרי אשר חרט על דגלו הצבת אלטרנטיבה לחיים המהירים ואת שימורן של טכניקות בישול עתיקות ומסורתיות, לצד שימור שיטות גידול הכנה וייצור של חומרי גלם טבעיים ולא מעובדים.

לדברי היזמיות אנסקי והלפרןף "התועלת של שוק האיכרים של תל אביב הנה לא רק לתושבי העיר, אלא גם לחקלאים זעירים מכל רחבי הארץ ויצרנים פרטיים שמקבלים הזדמנות למכור את סחורתם במרכז העיר, לקבל חשיפה ואפשרות לביטוי עצמי, וכל זאת במגע ישיר עם הצרכן הסופי וללא מתווכים".

שוק האיכרים של ת"א, בנמל ת"א יהיה פתוח לקהל הרחב מדי יום שישי משעה 08:00 עד כניסת השבת, במחירים נמוכים ללא תיווך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר