חדש: טבעי – ספר רביעי – צמחי מרפא בשימוש ביתי

בספר פרקים העוסקים בהתמודדות עם מחלות חורף, השמנה, אלרגיות, צמחי מרפא המתאימים לילדים, השפעת התזונה על המוח ובריאות השלד.

טבעי – ספר רביעי – צמחי מרפא בשימוש ביתי
מאת: דויד קאפח
המחיר: 100 שקל למדריך
את סדרת מדריכי "טבעי" ניתן להזמין ישירות אצל המחבר בטל. 02-6241950
[email protected]

בעקבות הצלחת שלושת מדריכי "טבעי" לצמחי מרפא לשימוש ביתי שכתב דויד קאפח, יוצא לאור הכרך הרביעי, שיחד עם קודמיו יוצר ספריה ומקור מידע מקיף לצמחי המרפא ולשימוש שלהם ברפואה העממית ובבישול.

דויד קאפח הוא בעל ניסיון רב בתחומי החינוך והרפואה המשלימה, בעל טור קבוע בנושא רפואה טבעית ומרצה בסדנאות ברחבי הארץ. קאפח, יליד תימן, הוא נצר למשפחת רבנים ודיינים, אשר יצא להם שם בכל מחוזות תימן כמרפאים טובים. במרפאתו בירושלים מסייע קאפח לחולים רבים על ידי שימוש בצמחי מרפא.

הכרך הרביעי כולל פרקים על התמודדות עם מחלות חורף, בעיית ההשמנה, צמחי מרפא המתאימים לילדים, השפעת התזונה על המוח, בריאות השלד והתמודדות מחלות ובהן ערמונית מוגדלת, אנמיה, אסטמה, סוכרת, כליות ומחלת היאפים.

פרקים נוספים עוסקים בבחינת ערכם התזונתי או הסכנות במוצרי מזון שונים כולל חלק ומוצריו, ביצים, משקאות דיאט, סודה לשתיה, אומגה 3 צמחית, אבוקדו, תמרים, רימון ושזיף לב – אדום.

במדריך עצות מעשיות לשימוש בצמחי מרפא לשיפור איכות החיים: כיצד לשפר את הפוריות, איך להפטר מכינים, עש וזיהומים אחרים, ריפוי נזקים וסדקים בעקב, נשירת שיער ושינה בריאה.

המדריך כתוב בלשון בהירה, כדי לאפשר גם למי שאינו בעל רקע מקצועי ליהנות ולהשכיל ממנו. במידה ונעשה שימוש במונחים מקצועיים הם מוסברים לקורא. כל הצמחים שמופיעים במדריכים זמינים בבתי טבע או במשתלות לגידול עצמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר