חדש: טריו פלפלת – הפירות משנים את צבעם ארבע פעמים בעונה

צמח הפלפלת משמש כצמח קישוט ומאכל. הוא בעל עלים ירוקים כהים ופירות בצורת קונוסים לבנים שמחליפים צבעם בהדרגה לצהוב, כתום ולבסוף לאדום מבריק. המוצר חריף מאוד, ולכן אינו מומלץ למשפחות עם ילדים קטנים

משתלות חישתיל, יצרני צמחי הנוי הגדולים בישראל, השלימו תהליך של פיתוח וגידול של מוצר נוי חדש – "טריו פלפלת".
צמח הפלפלת משמש כצמח קישוט ומאכל. הוא בעל עלים ירוקים כהים ופירות בצורת קונוסים לבנים שמחליפים צבעם בהדרגה לצהוב, כתום ולבסוף לאדום מבריק.

הפלפלת מסדרת טרז'ור מצטיינת בקצב צמיחה מהיר. אופי הצמח קומפקטי – גובהו כ-25 ס"מ והפרי מופיע כבר בשלב מוקדם כשהצמח עוד צעיר. הפירות חריפים מאוד, אך מותרים למאכל.

מני שדמי ממשתלות חישתיל מוסר שהטריו פלפלת מיועדת לשימוש כצמח עציץ במרפסת. מומלץ למקם את הכלי בשמש מלאה, ולהשקות בתדירות בינונית.
"טריו פלפלת" משווק בקערות רחבות, שיוצרות גושי צבע במקום בו מניחים אותן. הפערים בקצב שינוי הצבע של הפירות יוצרים שילובים מרתקים שיתחלפו מדי מספר ימים. כדאי ורצוי למקם את "טריו פלפלת" בתוך או בסמוך לפינות או עציצי תבלין לצורך העשרת המראה והיצע הטעמים שלהם.

שדמי מזהיר שבשל החריפות הגדולה של הפירות, מומלץ לא לשתול אותם במקומות בהם יש גישה לילדים קטנים שעלולים להכניס אותם לפה. למשפחות עם ילדים מומלץ לבחור בפלפל מדוזה, שפירותיה מתוקים ולכן אינם מסכנים את הילדים.

את "טריו פלפלת" ניתן להשיג באופן בלעדי בשמונה מרכזי גינון בארץ: שתילי ההר, קוקטייל – ירושלים, עלי כותרת – ראשון לציון, נווה ירק – הוד השרון, שלומית – כפר ביאליק, הכפר – כפר אז"ר, סלונר – סתריה וצמד – נחלים. מחירה: 55-60 שקל. את פלפלת המדוזה ניתן להשיג בשמונת מרכזי הגינון המוזכרים וכן במרכזי גינון נוספים בארץ. המחיר: 12 ש"ח.

מידע על מוצרי חישתיל באתר: www.hishtil.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר