חדש מאדום-אדום של תנובה: אצבעות אנטריקוט

לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר, יוצאת תשלובת בקר תנובה עם מוצר חדש במדפי הרשתות- "אצבעות אנטריקוט"- נתחי בשר בקר טרי מיושן באריזת שירות עצמי

לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר, יוצאת תשלובת בקר תנובה עם מוצר חדש במדפי הרשתות- "אצבעות אנטריקוט"- נתחי בשר בקר טרי מיושן באריזת שירות עצמי.

"אצבעות אנטריקוט" מציע נתחי בשר אנטריקוט טרי המתאימים במיוחד להכנה על האש, במחבת או בתנור לצלייה קצרה. בהשקת המוצר, מרחיבה "אדום אדום" את היצע מוצרי "על האש" של המותג, זאת כמענה לביקוש הרב הקיים בציבור למוצרי על האש המסתמן החל מתחילת חודש אפריל.

אצבעות אנטריקוט יימכר באריזה הכוללת 750 גרם בשר אצבעות אנטריקוט, במשקל 750 גרם. בתוך האריזה יש שקית נפרדת של 160 גרם מרינדה אסייתית, פרי פיתוח של חברת "אוליביה", בה מומלץ להשרות את נתחי הבשר קודם לצלייה. שקית המרינדה האסייתית מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של "אדום אדום" להקל בידי ציבור הלקוחות את כל הקשור במלאכת הטיפול בבשר ולהציע מוצרי נוחות קלים לעשייה והכנה.

"כחלק מתפיסתה, פועלת "אדום אדום" לאספקת סל פתרונות עשיר ומקיף לציבור לקוחותיה, תוך התאמה לצורכיהם, המתבטאת בין היתר בכפיפות לצורכי השעה המשתנים כגון חגי ישראל ועונות השנה", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק תשלובת בקר תנובה. "אצבעות אנטריקוט, מציע לציבור הצרכנים אלטרנטיבה מרעננת למוצרי על האש המסורתיים. המוצר רלוונטי דווקא בימים אלו בהם מרובים אירועי ה"על האש" המעלים את הצורך במוצרים קלים להכנה על המנגל, בצורת הגשה נוחה המתאימה לכל בני המשפחה".

"אצבעות אנטריקוט" כשר בהשגחה ופיקוחו של הרב זאב ויטמן – רב תנובה והרב ליכטנשטיין נציג הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 59.99 שקל לק"ג.

מידע נוסף באתר האינטרנט: http://www.bakar-adomadom.co.il

התייעצות טלפונית והפניית שאלות בנושא בשר בקר טרי במספר:
1-800-200-771

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר