חדש מאדמה מוצרים אורגניים: סדרת חומץ אורגני

הסדרה כוללת: חומץ בלסמי אורגני, חומץ בן יין, וחומץ בטעם תפוחים

חברת אדמה מוצרים אורגניים, מציגה סדרת חומץ אורגני הכוללת חומץ בלסמי אורגני, חומץ בן יין וחומץ בטעם תפוחים.

תהליך ייצור חומץ מורכב מהתססה ויישון של ענבים או רכז ענבים בחביות עץ, ותלוי בסוג הענב, משך הזמן ואלמנטים נוספים כגון סוג החבית וחומרי התסיסה, הקובעים את טעמו ואיכותו של כל מוצר.

חומץ בלסמי אורגני של אדמה, מיוצר מענבים לבנים אורגניים , אשר עברו תהליך התססה, הצללה, סינון ויישון בחביות עץ אלון למשך כ- 3 שנים. תהליך התסיסה מתבצע ללא תוספת של כימיקלים או תוספים אחרים. צבעו של החומץ חום כהה, והוא בעל ארומה וטעם עשיר. מחיר מומלץ: 35.90 ש"ח.

חומץ בן יין אורגני של אדמה, מופק בתהליך של ערבוב זני ענבים אורגניים יחד עם כמות קטנה של חומץ אורגני מהעונה הקודמת. לאחר הערבוב, החומץ עובר תהליך התססה (ללא שימוש בכימיקלים), סינון ויישון בחביות עץ אלון, עד לקבלת חומץ אורגני ריחני וטעים. צבעו וטעמו של החומץ משתנים לפי סוג הענבים – אדומים או לבנים. מחיר מומלץ: 16.90 ש"ח.

חומץ בטעם תפוחים אורגני של אדמה, מופק מסלק סוכר אורגני ורכז תפוחי עץ אורגניים. לאחר ערבוב, החומץ עובר תהליך של התססה (ללא שימוש בכימיקלים), סינון ויישון, עד לקבלת חומץ אורגני ארומטי עדין. מחיר מומלץ: 16.90 ש"ח.

להשיג בכל בתי הטבע החנויות המתמחות ורשתות השיווק.

כל מוצרי חברת אדמה מיוצרים מרכיבים אורגניים בלבד המופקים מגידול אורגני, אינם מכילים כל חומרי ריסוס והדברה, כימיקלים מכל סוג שהוא, ואינם מהונדסים גנטית (mgo free).
אדמה חברה בארגון לחקלאות אורגנית בישראל, ומפוקחת ע"י חברת אגריאור אשר מוסמכת ע"י גוף הפיקוח הבינלאומי ifoam וגוף הפיקוח האמריקאי usda.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר