חדש מאחוה לראש השנה: ממרח טחינה עם דבש

לראשונה מוצע בישראל ממרח טחינה עם דבש המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות. צילום יעל האן
עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. עשיר בערכים תזונתיים

חברת אחוה – יצרנית מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  מציעה לרגל ראש השנה ממרח חדש בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים שלה: ממרח טחינה עם דבש, המבוסס על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. בחברה אומרים כי לראשונה מושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.

צילום יעל האן
צילום יעל האן

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, אליהם מצטרף עתה ממרח טחינה עם דבש. מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא, ולפי החברה  הינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים.

יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, אומרת: "מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע, הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, הממרח החדש של אחוה עונה על דרישות אלו, בהיותו מבוסס על טחינה מלאה (68%) המכילה חומצות שומן חיוניות וערכים גבוהים ל-100 גרם של סידן (587 מ"ג), ברזל (5 מ"ג), סיבים תזונתיים (10 גרם), חלבון (15 גרם), ומעט נתרן (33 מ"ג). השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג מבחינת הטעם והערכים התזונתיים".

המחיר 8 – 11 שקלים לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר