חדש מבוש: סדרת מכשירי חשמל למטבח על טהרת השחור – The Black Edition

הסדרה כוללת מדיח כלים, מקרר Side by Side, תנור בילט-אין, כיריים אינדוקציה וקולט אדים – כולם בצבע שחור מבריק. מכשירי החשמל ידידותיים לסביבה, ובעלי הציון הגבוה ביותר בחיסכון באנרגיה, מים וחשמל

המותג הבינלאומי "בוש" חונך את קו המוצרים השחור – The Black Edition בהופעת בכורה בארץ: סדרת מכשירי חשמל בעיצוב נקי ואלגנטי, על טהרת השחור המבריק, בשילוב ידיות כסופות.
בין המכשירים בסדרה: מדיח כלים, מקרר דלת לצד דלת Side by Side, כיריים אינדוקציה, תנור גומחה, וקולט אדים לאיבזור שלם של המטבח.

היבואנים אומרים כי מכשירי החשמל בסדרה השחורה כוללים את מיטב החידושים הטכנולוגיים, בשילוב נוחות אופטימלית תוך חיסכון במים ובאנרגיה, וידידותיות לסביבה.

מדיח הכלים השחור הרחב, כולל את לחצן ה- VARIO SPEED לקיצור כל התכניות לחצי הזמן, מנגנון 3 ב-1 – לפירוק יעיל של טבליות הדחה רב שכבתיות, תצוגה דיגיטלית וצריכת מים חסכונית במיוחד של 12 ליטר בלבד.
תנור הגומחה השחור מציע את מיטב התכונות להכנת כמות גדולה של מזון, בצורה שווה ואחידה בכמה מגשים במקביל, תוך חימום מהיר מראש – במהירות שיא.
כיריים חשמליות בשיטת האינדוקציה מאפשרות בישול בטיחותי במיוחד והרבה יותר מהיר מאי פעם, עם טיימר לכיבוי אוטומטי בכל הטבעות. הכיריים אף מגיעות עם מערכת סירים המותאמת לשיטת הבישול באינדוקציה.

מקרר SIDE BY SIDE השחור, הוא בעל קיוסק על גבי הדלת הכולל מתקן אוטומטי לייצור קוביות קרח, קרח מרוסק ומים קרים. כמו כן מצויד המקרר במנגנון "סופר קירור" ו"סופר הקפאה", ובמערכת לפיזור קור שווה ואחיד בכל חלקי המקרר.

קולט האדים של "בוש" בצבע שחור מבריק, בעל 3 עוצמות יניקה, ישלים את המראה השחור במטבח.

מחירים מומלצים לצרכן של מוצרי הסדרה השחורה של "בוש": מקרר – 12,999 ₪, תנור – 4190 ₪, מדיח כלים – 4,290 ₪, קולט אדים – 3,490 ₪. כיריים אינדוקציה (כולל סט סירים) – 6,390 ₪.

להשיג ברשתות החשמל והחנויות המובחרות בכל רחבי הארץ.
למידע ולהזמנת קטלוג: 1-800-367-367

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר