חדש מברגהוף לשף החובב: סכין גורמה להפרדת עצמות

עד לא מזמן היו רוב המטבחים זקוקים לסכין הפרדת העצמות על מנת לטפל בנתחי בשר לא מעובדים, על מנת להסיר מהם עצמות לקראת בישול או צלייה. לשם כך פותחו עם השנים הסכינים להפרדת העצמות, פריט חובה במטבחם של בשלנים חובבים ומקצועיים

חברת ברגהוף הבלגית מציגה סכין גורמה להפרדת עצמות.
הסכין עשויה פלדה איכותית, מעובדת בעבודת יד, ומהווה פתרון לבשלנים שאוהבים להתעסק עם בשר מעובד למחצה.
בחברה אומרים כי סכין ההפרדה של ברגהוף היא מהאיכותיות ביותר המשווקת כיום בישראל, ושפים מקצועיים רואים בה את הסכין השלישית בחשיבותה במטבח.

עד לא מזמן היו רוב המטבחים זקוקים לסכין הפרדת העצמות על מנת לטפל בנתחי בשר לא מעובדים, על מנת להסיר מהם עצמות לקראת בישול או צלייה. לשם כך פותחו עם השנים הסכינים להפרדת העצמות, פריט חובה במטבחם של בשלנים חובבים ומקצועיים.
חובבי בישול רבים רוכשים מדי פעם נתחי בשר ודג מעובדים למחצה, שלא כל עצמותיהם הוסרו מבעוד מועד. את שאר העבודה הם ישלימו בעזרת סכין ההפרדה. להבה של הסכין הייחודית דק יותר משל סכין לפריסת הבשר, חודר בקלות מתחת לעור, לסחוס ולגידים, ומומלץ לכל הבשלנים חובבי הבשר.

ברגהוף המביאה את סגנון הבישול האירופאי לישראל, חנכה לאחרונה את סדרות סכיני החברה לשנת 2008.
סכין הפרדת העצמות גורמה 15 ס"מ מיועדת לעבודה עם בשר, עופות ודגים. מי שאוהב לפרק בשר יחוש מיד באיכות הסכין, כאשר הכנת הבשר לבישול ולצלייה תיעשה קלה ופשוטה.
מכיוון שסכין הפירוק מיועדת לעבודה בתוך נתח הבשר עצמו כשהוא מונח על משטח העבודה ולא כנגד הקרש עצמו, הלהב שלה מתחבר לקת גבוה יותר מסכין רגילה, וזאת כדי להגן על היד החותכת וכדי לשפר את האחיזה בסכין. בסכין קיים חלק תומך המאופיין על ידי הוספת משקל, יציבות מושלמת, ומעלה את הבטיחות בין אצבעותיך והלהב.
לסכין חוד קדמי לביתור ולעבודה עדינה. שלא כמו בברגהוף, סכינים לא איכותיות תאבדנה את החדות שלהן מהר מאוד, והחוד שלהן עלול להישבר במהרה.
סכין הפרדת העצמות של "ברגהוף" עשויה ממתכת איכותית העומדת בתקני המזון המחמירים באירופה. הידיות בעלות עיצוב ארגונומי, מתאימות את עצמן באופן מושלם לידי השף, כדי להפוך את החיתוך להנאה.
כל להב של סכין ברגהוף משויף ביד ומסופק עם תווית איכות.

המחיר: 119 ש"ח

את סכין הפירוק ניתן לפגוש ולרכוש באתר www.berghoff.org.il
ובכל סניפי הרשת ברחבי המדינה:
אשדוד – רח' משה אבן עזרא 23, טל':08-8543766
ירושלים – יד חרוצים 18, קניון אחים ישראל, טל':02-6731172
ראשל"צ – רח' רוטשילד 83 ,טל: 03-9643649
ת"א – רח' אבן גבירול 71 קניון גן העיר חנות מ'ס 55 טל: 03-5277585
אילת – רח' הדייג 1, פרק התעשייה טל': 08-6331264

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר