חדש מהלמנ'ס: סדרת רטבי סלט

סלט הינו המנה הפופולרית ביותר בישראל – 2.1 מיליארד מנות סלט נאכלות מדי שנה, ומהוות פוטנציאל גדול לפיתוח שוק רטבים

הלמנ'ס – מותג המיונז מבית יוניליוור, מרחיב את תחומי פעילותו בישראל ומשיק סדרת רטבי סלט איכותיים, אשר יוצאת לשוק לאחר תהליך פיתוח שארך כשנתיים וכלל פיתוח קו ייצור מיוחד במפעל החברה, המאפשר יצירת רטבים דו שכבתיים המדגישים את ייחודו ואיכותו של המוצר.

הסדרה כוללת 6 מוצרים בטעם ביתי, אשר לדברי החברה זכו לציונים מעולים במבחני טעימה – שלושה ויניגרטים עם שמן זית כתית מעולה: ויניגרט לימון זעתר, ויניגרט בלסמי וויניגרט איטלקי; ושלושה רטבים קלאסים: רוטב חרדל ודבש, רוטב אלף האיים, ורוטב אלף האיים לייט.

המוצרים המוכנים לשימוש מיידי מוצעים בבקבוקים שקופים בצורת טיפה, דרכם ניתן לראות את הרוטב. עיצוב הבקבוקים מאפשר הצגתם על שולחן האוכל באופן אסטטי.

מסתבר כי סלט הינו המנה הפופולרית ביותר בשוק הישראלי – מדי שנה נאכלות בארץ 2.1 מיליארד מנות סלט. ממחקרים שערכה יוניליוור עולה כי 92% מהישראלים אוכלים סלט ירקות כ- 5 פעמים בשבוע בממוצע. 88% מוסיפים רוטב לסלט הירקות שלהם. הרוטב הפופולרי ביותר הוא שילוב של שמן זית, מלח, פלפל ולימון. 63% צורכים רוטב שהוכן בבית, אשר נתפס כאיכותי אולם לא מגוון. רק כ- 8% משתמשים אך ורק ברוטב מוכן.

סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס מוצעת בבקבוקים בנפח 290 מ"ל במחיר מומלץ של 11.99 – 13.99 ₪. למוצרים כשרות בד"צ (פרט לויניגרט בלסמי).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר