חדש מהמותג הפרטי של שופרסל: שמן קנולה בכבישה קרה

מדובר בשמן בעל הרכב שומנים עם היבטים בריאותיים השומר על רכיבים תזונתיים המצויים בו, כגון ויטמין E, אומגה 3 טבעית ונוגדי חימצון הידועים בהגנה על מערכות הגוף השונות

שופרסל מציגה שמן קנולה בכבישה קרה תחת המותג הפרטי שלה שופרסל.
מדובר בשמן בעל הרכב שומנים עם היבטים בריאותיים השומר על רכיבים תזונתיים המצויים בו, כגון ויטמין E, אומגה 3 טבעית ונוגדי חימצון הידועים בהגנה על מערכות הגוף השונות.

לדברי אנשי שופרסל, הייחוד בשמן קנולה בכבישה קרה הינו בכך שהשמן המופק בשיטה זאת שומר על הרכיבים התזונתיים שנמצאים בצמח המקור, בעיקר ויטמין ונוגדי חימצון צמחיים נוספים. כמו כן, כבישה קרה משמרת את הטעם והארומה הייחודיים לשמן, ותורמת בכך גם לשמירה על שמנים אתריים המצויים בו וכן על טעמו הייחודי בהיבט הקולינרי.

שמן קנולה הוא שמן צמחי המופק מזרעי צמח לפתית המכילים בין 22% – 48% שמן .שמן זה קיבל את השם קנולה – CANOLA – ראשי תיבות של "CANadian Oil, Low Acid".

שמן קנולה מכיל הרכב של שמנים הנחשב בעל הרכב בריא ביותר:
• מבין השמנים הצמחיים מכיל את הכמות קטנה ביותר של שומן רווי – רק כ-6%- 10%.
• שומן רווי ידוע בהשפעתו על העלאת הכולסטרול הרע (LDL) בדם, שהינו אחד מגורמי הסיכון למחלות לב וכלי דם.
• מכיל כמות רבה של שומן חד בלתי רווי – כ- 60% (חומצה אולאית מסוג אומגה 9) בדומה לשמן זית. שומן חד בלתי רווי נחשב כשומן המקטין את רמות הכולסטרול הרע בדם.
• מכיל חומצת שומן חיונית מסוג אומגה 3 (אלפא לינולנית) ומסוג אומגה 6 (לינולאית), שגוף האדם אינו יכול לייצר וחייב לקבל מהמזון.
הרכב כזה נמצא כבעל השפעות מיטיבות על בריאות הלב. מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) אישר הצהרת בריאות האומרת כי צריכה של שמן קנולה מקטינה סיכון למחלות לב וכלי דם.

שמן קנולה מתאים לשימושים שונים בהכנת מזון, כמו תיבול, בישול, אפייה וטיגון, בשל מספר תכונות הקשורות בהרכבו הכימי והפיזיקלי:
• נטייה לחימצון נמוכה בטמפרטורות גבוהות כמו בזמן בישול או טיגון.
• נקודת עישון גבוהה, כלומר הנקודה בה שמן הקנולה מתחיל להישרף בזמן הבישול ולשחרר חומרים מזיקים ומעניק לאוכל טעם שרוף, מתרחשת בטמפרטורה גבוהה, ולכן הופכת אותו מתאים לתהליכי בישול, טיגון ואפייה.

מחיר שמן קנולה בכבישה קרה שופרסל: 13.99 ₪ בשופרסל ביג.
להשיג ברשת שופרסל: שופרסל, ביג, שופרסל שלי ושופרסל דיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר