חדש מ"הרדוף": סדרת חטיפי בריאות אורגניים

מוצעים בארבעה טעמים: אגוזים ובוטנים, שקדים וצימוקים, אוכמניות, ותפוח קינמון. מיוצרים מרכיבים אורגניים בלבד, וללא תוספת סוכר

הרדוף תוצרת מזון אורגני, משיקה סדרת חטיפי בריאות אורגניים מיוצרים מרכיבים אורגניים בלבד, וללא תוספת סוכר.

הסדרה כוללת ארבעה טעמים שונים: אגוזים ובוטנים, שקדים וצימוקים, אוכמניות, ותפוח קינמון. החטיפים מיוצרים על טהרת עקרונות הגידול האורגני, קרי – ללא שימוש בחומרים משמרים, חומרי הדברה וצבעי מאכל.

חטיפי הבריאות האורגניים כוללים את מיטב הרכיבים האורגניים כגון שומשום, צימוקים, גרעיני חמניות, שקדים, אורז חום, גרעיני דלעת, בוטנים, אגוזים, אגוזים ברזילאיים, אוכמניות, פירות ותבואות מלאות. כמו כן כוללים החטיפים סירופ אורז וסירופ אגבה אורגניים- המקנים מתיקות למוצר ללא תוספת סוכר.

"חטיפי הבריאות החדשים הינם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, כאשר כל חטיף כולל 10% מתצרוכת הסיבים היומית המומלצת", אמרה דנה איידלר, דיאטנית קלינית ויועצת תזונה להרדוף. "החטיפים נטולי כולסטרול, גלוטן, וחומצות שומן טראנס, ומתאימים גם לאלו הסובלים מיתר לחץ דם ולרגישים לנתרן, וגם מתאימים לצריכה עבור אלו המצויים בתהליך ירידה במשקל".

החטיפים מוצעים במארז של 6 יחידות של 25 גר' כל אחת ברשתות השיווק ובחנויות הטבע. כמו כן ניתן לרכוש את החטיף גם כיחידות בודדות בחנויות אורגניות ובבתי הטבע, במשקל של 40 גר' ליחידה.

חטיפי הבריאות כשרים פרווה בהשגחת באישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר מארז 6 יחידות: 29.90 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר