חדש מויסוצקי: סדרת גרניטות קרליטו המיועדת לשוק התדמיתי

ויסוצקי, יצרנית התה הגדולה בישראל, מוציאה לשוק את סדרת קרליטו של  אבקות להכנת גרניטות המיועדת לשוק התדמיתי הגבוה, הכולל: מסעדות, בתי קפה, חברות קייטרינג ורשתות מובילות.

הגרניטות שבסדרת קרליטו מכילות רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, מופחתות סוכר ומכילות רק 1-1.5% שומן.
הסדרה מוצעת בארבעה טעמים שונים: יוגורט טבעי, יוגורט אפרסק, מסקרפונה ואייס קפה.

בחברה אומרים כי טעמי היוגורט שבסדרת קרליטו ייחודיים לויסוצקי, אינם נפוצים בקרב טעמי הגרניטות בשוק, ומותאמים לטעמו של הצרכן הישראלי.

גידי וודה, מנהל הערוץ המקצועי בויסוצקי, אומר: "סדרת קרליטו החדשה נותנת מענה לשוק התדמיתי ומעניקה חווית שתיית גרניטות חדשה וייחודית. סדרת קרליטו הינה פרי שיתוף פעולה עם חברת דינאמיקה האיטלקית המובילה בתחומה ומתמחה בייצור גלידות וגרניטות".

בין המסעדות ובתי הקפה שיציעו ללקוחותיהם את סדרת קרליטו: מסעדת מזרין, מתחם סינמה סיטי, קפה גו דינר ברוטשילד, רשת גרג, קפה מונטילו ועוד.

את סדרת קרליטו משווק מערך ההפצה של ויסוצקי, המשווק את מוצרי הבית של ויסוצקי: ויסוצקי -תה חם, אייס T- תה קר וזיתא – שמן זית.
בנוסף מספקת ויסוצקי פלטפורמת הפצה עבור עבאדי – עוגיות מזרחיות, ומנעמים – וופלים.
מערך ההפצה מגיע ליותר מ- 7,000 נקודות מכירה במגוון שווקים: שוק פרטי, שוק מאורגן ושוק מקצועי.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה