חדש – "מוסטאש" – שווארמה משודרגת

בימים אלה, על דרך מנחם בגין 27 בתל אביב, נפתחה "מוסטאש", מסעדת קונספט ישראלית משודרגת שבאה לתת מענה לחובבי השווארמה וחובבי אוכל מהיר ואיכותי באווירה מעוצבת וממוזגת

בימים אלה, על דרך מנחם בגין 27 בתל אביב, נפתחה "מוסטאש", מסעדת קונספט ישראלית משודרגת שבאה לתת מענה לחובבי השווארמה וחובבי אוכל מהיר ואיכותי באווירה מעוצבת וממוזגת.

מבחינות רבות "מוסטאש" הינה מסעדת קונספט ראשונה מסוגה בארץ, ומאוד מבודלת ממזללות שווארמה מהסוג שהתרגלנו אליהם. ראשית, החלל אינו חשוף ופתוח לרחוב, אלא נמצא בתוך מסעדה סגורה, ומעוצבת (עם תפריט רץ על פלזמות, כיסאות בר, בר אכילה שמקיף את כל המסעדה, והרבה ניקיון ואור בעיניים).

מוסטאש ממוזגת וממונדפת היטב, מה שגורם לחוויה כולה להיות הרבה יותר נעימה, בייחוד בימי הקיץ הלחים והחמים מנשוא. עקב כך, בסיום הארוחה לא תריחו גם אתם כמו שיח שווארמה עסיסי.
שנית, מוסטאש תפעל לבדה בגזרת השווארמה גם בסופי שבוע (אל תוך הלילה לטובת בלייני העיר!). והכי חשוב- האוכל. על מלאכת הקולינריה במוסטאש ממונים אנשי מזון וותיקים ומוערכים שלקחו על עצמם ליצור שווארמה גורמה במחיר עממי.

בראש, עומד השף והבעלים, אבנר רוזנטליס, (לשעבר- מסעדת פיין פוד) ובמשבצת מנהל המטבח ממונה השף מתן אברהמס (לשעבר אודאון) שיצרו לצד שלושת סוגי השווארמה (פרגיות, בקר-כבש, ופרגיות-בקר-כבש) גם תוספות מרעננות כגון פרחי כרובית טריים במשרה לימונים ים תיכוני, סלסה של עגבניות פיקנטית, ירקות קלויים על הגריל ועוד.

חידוש מרענן נוסף בתפריט נמצא בהגשת השווארמה. לצד המנה הקלאסית בפיתה (23 ₪) או צלחת (35 ₪), תוכלו לזלול את השווארמה גם בטורטיה (23 ₪).

לטובת הצמחוניים וחובבי מזון הבריאות מוסטאש תציע מנות כמו עופבורגר (קציצה מחזה עוף וירקות (23/35₪), חזה עוף על הגריל (23/35₪), בורגר סויה צמחוני (23/35₪), ומבחר סלטים שהם ארוחה בפני עצמה כגון סלט טונה (23/35₪), סלט עלים ירוק (20 ₪), סלט עלים עם חזה עוף (35 ₪), סלט מוסטאש – סלט בריאות ואנרגיה המכיל :טונה, עגבניות, מלפפון, כרוב אדום, כרוב לבן, צנוניות, פטרוזיליה, כוסברה, נענע, בזיליקום, ג'ינג'ר ושמן זית ולימון (23/26 ₪), קינואה מבושלת בציר ירקות עם קישוא, גזר ובצל (17 ₪), ועוד.

לקינוח, יוצע לסועדים 2 קלאסיקות מהז'אנר תוצרת עצמית (ונטולי פרווה!)- קרם בוואריה ופצצת שוקולד (14 ₪).

"מוסטאש"- דרך מנחם בגין 27, ת"א. 03-56620007. 7 ימים בשבוע, מ- 12:00 ועד אחרון הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר