חדש מחברת Schär: לחמים טריים ללא גלוטן מוכנים לאכילה

מותג Schär האירופאי שמוביל בתחום המוצרים ללא גלוטן, משיק לחמים טריים חדשים ללא גלוטן וללא צורך בהקפאה. הסדרה כוללת את פאן מולטיגראנו – לחם טרי, עשיר בטעמים ובמגוון זרעים. במקביל משיקה שר את לחמי רוסטיקו ופאן בלנקו במתכון משופר – פחות נתרן, פחות שומן, ללא שמן דקל ויותר סיבים תזונתיים. כל הלחמים גם טבעוניים, ואינם מכילים לקטוז, חלב, ביצים וחומרים משמרים. הלחמים מגיעים באריזה השומרת על טריות הלחמים ללא צורך בהקפאה, עם טעם, מרקם וריח של לחם אמיתי.

בחברה אומרים כי לחם פאן בלנקו  מתאים במיוחד לילדים, עבור כריכים לגן או לבית הספר. לחם פאן רוסטיקו – לחם טרי כפרי מועשר בזרעי פשתן, חמנייה ודוחן, מתאים לכריכים ולטוסטים, ומשתלב היטב עם כל ממרח. כל הלחמים מהווים מקור לסיבים תזונתיים, טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב וביצים.

בישראל משווקים מוצרי חברת "שר" על ידי חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז וגלוטן. מחיר כל לחם בסדרה: 17.90 ₪ לאריזת 250 גרם. להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות הטבע הפרטיות. כשר פרווה אפיית ישראל בהשגחת הרבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר