חדש מחוות פטריות תקוע: פטריות שי-טאקה טריות ופטריית מלך היער

פטריית השי-טאקה הטרייה ארומאית, בשרנית וטעימה. השי-טאקה משדרגת כל תבשיל ונותנת לו ארומה יוקרתית ומושקעת, משתלבת היטב בפסטות, נודלס, אומלטים, ירקות מוקפצים, קישים, תבשילי עוף בשר ודגים. טעמה הייחודי של הפטרייה בא לידי ביטוי מודגש בבישול, אפייה, הקפצה, או טיגון

חוות פטריות תקוע החלה לשווק את פטריות השי-טאקה (נקראות גם שיטאקי) בצורתן הטבעית והטרייה.

פטריית השי-טאקה הטרייה ארומאית, בשרנית וטעימה. השי-טאקה משדרגת כל תבשיל ונותנת לו ארומה יוקרתית ומושקעת, משתלבת היטב בפסטות, נודלס, אומלטים, ירקות מוקפצים, קישים, תבשילי עוף בשר ודגים. טעמה הייחודי של הפטרייה בא לידי ביטוי מודגש בבישול, אפייה, הקפצה, או טיגון.

משמעות השם שי-טאקה ביפנית, הנה פטריית עץ השי ("שי" הינו שם של עץ דומה לעץ אלון ו"טאקה" משמעותו פטרייה). בטבע הפטרייה גדלה לרוב על גזעי עץ האלון.
לפטריית השי-טאקה מייחסים סגולות מרפא רבות, כמו חיזוק מערכת החיסון, וויסות לחץ הדם, הפחתת כולסטרול ושומנים בדם. הפטרייה דלת קלוריות ואינה מכילה כולסטרול.

פטריות השי-טאקה הטריות של חוות פטריות תקוע משווקות במארז של 100 גר'.
מחיר לצרכן בשווקים וברשתות החנויות נע בין 9-10 ש"ח למארז.


פטריית מלך היער
חוות פטריות תקוע מוציאה לשוק לראשונה בישראל גם פטריית מלך היער.
לפטריית מלך היער רגל הארוכה ורחבה שכל כולה אכילה, טעימה ומזינה.
בשל צורתה המיוחדת של הפטרייה, מומלץ לחתוך לפרוסות כולל הרגל: לאורך, לרוחב, באלכסון, או ברצועות ארוכות,ולהגיש כמעדן היוצר קישוט בכל ארוחה.

טעמה הייחודי של הפטרייה בא לידי ביטוי מודגש בבישול, בגריל, בטמפורה או טיגון עם פירורי לחם ובהקפצה במחבת. פטריית מלך היער משתלבת היטב בנודלס, אומלטים, ירקות מוקפצים, קישים, תבשילי עוף, בשר ודגים.
הפטרייה דלת קלוריות, עשירה בסיבים תזונתיים ואינה מכילה כולסטרול.

פטריות מלך היער של חוות פטריות תקוע משווקות במארז של 160 גר'.
מחיר לצרכן בשווקים וברשתות החנויות כ- 13 ש"ח למארז.


(צילום: סטודיו שוקי קוק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר