חדש מחטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס: שוקולד פרה מריר 60% מוצקי קקאו במשקל 200 גרם במיוחד לאפייה

השוקולד יצא לשוק במקביל לשיתוף הפעולה עם התוכנית "המטבח" בערוץ 2, שבמסגרתה התקיימה בין הצופים תחרות מתכונים של קינוחי שוקולד על בסיס שוקולד פרה מריר 60% מוצקי קקאו – מה שמתאים להכנת קינוחים בזכות האחוז הגבוה של מוצקי הקקאו והמשקל של 200 גרם המתאים במיוחד להכנת קינוחים ועוגות

חטיבת תענוג והנאה מקבוצת שטראוס הציגה מהדורה מוגבלת של טבלת שוקולד פרה מריר 60% מוצקי קקאו במשקל של 200 גרם המותאמת במיוחד לאפייה.

השוקולד יצא לשוק במקביל לשיתוף הפעולה עם התוכנית "המטבח" בערוץ 2, שבמסגרתה התקיימה בין הצופים תחרות מתכונים של קינוחי שוקולד על בסיס שוקולד פרה מריר 60% מוצקי קקאו – מה שמתאים להכנת קינוחים בזכות האחוז הגבוה של מוצקי הקקאו והמשקל של 200 גרם המתאים במיוחד להכנת קינוחים ועוגות.

האריזה של טבלת השוקולד עוצבה ברוח התוכנית בשילוב לוגו תוכנית "המטבח", ועל גבי האריזה מופיע מתכון מתוך המתכונים שהצופים שלחו לאתר.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪.


טיפים: איך לשמור על שוקולד בקיץ?
• טמפרטורה אופטימלית לאחסון שוקולד היא בין 20-22 מעלות צלזיוס.
• בימי הקיץ החמים מומלץ לאחסן שוקולד בחדרים ממוזגים או במקרר, אך לוודא שהטמפרטורה לא תרד מ-5-7 מעלות צלזיוס.
• המיקום המומלץ לאחסנה במקרר הוא במגירה של הירקות, שם הטמפרטורה יחסית גבוהה לשאר המקרר.
• במידה ומאחסנים ליד ירקות/פירות, כדאי לאחר פתיחת המוצר לשמור את השוקולד בקופסה אטומה היטב למניעת חדירת ריחות.
• לאחר אחסון במקרר מומלץ לחכות מספר דקות לפני האכילה, על מנת שהשוקולד יחזור לטמפרטורות של 22-25 מעלות צלזיוס – שבה נעים לאכול אותו.
• לא מומלץ להוציא ולהכניס שוקולד יותר מדי פעמים למקרר, כי אז הוא מקבל לחות ועלולה להתחיל הלבנה (אל דאגה, המוצר לא מקולקל, רק פחות אסתטי).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר