חדש מטבעול: המבורגר וטחון צמחיים עם טעם ומרקם של בשר אמיתי

תחום המזון מן הצומח סומן על ידי נסטלה כיעד אסטרטגי מרכזי והיא מובילה את קטגורית תחליפי הבשר בשוק האירופאי עם 20% נתח שוק. עם כניסת טבעול לתחום בישראל ושילוב המוצרים ברשתות השיווק הגדולות עשוי המוצר להפוך לקטגוריית מיינסטרים

חברת טבעול מתחילה לשווק בישראל את סדרת מוצרי סנסשיונל (Sensational), הפעילה באירופה בקטגוריית בשר ללא בשר. בשלב הראשון יושקו המבורגר ובשר טחון מציים ללא בשר, ואליהם יצטרפו בעתיד מוצרים נוספים. מוצרי סנסשיונל, המבוססים על חלבון סויה וחיטה, פותחו על ידי נסטלה בשיתוף עם טבעול, ומשווקים תחת המותג גארדן גורמה באירופה, וסוויט ארת' בארה"ב. פיתוח המוצרים בוצע במרכז הפיתוח של נסטלה בסולון ארה"ב, יחד עם שפים ויועצים קולינריים ובשיתוף צוותי טבעול.

צילום ארז בן שחר סטודיו מרחב

הסנסשיונל בורגר צמחוני (Sensational Burger) מציע ערך תזונתי גבוה עם 16 גרם חלבון ביחידה, לצד ברזל וסיבים תזונתיים. הוא מכיל פחות קלוריות, פחות שומן ופחות שומן רווי בהשוואה לקציצת בשר, ואינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול. שילוב של שמנים צמחיים כמו שמן קנולה וקוקוס, מעניק להמבורגר מראה של בשר משויש. רכז סלק, רימונים, גזר, דומדמניות ופלפל אדום, מייצרים צבע אדמדם הדומה לזה של המבורגר בשרי. כאשר מכינים אותו על גריל או על מחבת, ניגרים מההמבורגר נוזלים הרוחשים על המחבת בריח המאפיין צליית בשר, שבסיומה נהנים מחוויה טעימה של נגיסה עסיסית.

המוצר השני בסדרה, סנסשיונל טחון צמחוני (Sensational Mince), הוא בעל מרקם רך ונוח לעיצוב, ממש כמו בשר טחון שיצא ממטחנת בשר. המוצר מבוסס על חלבון סויה ומיועד להכנת קציצות, קבבים ותבשילים מגוונים. ניתן לצלות אותו על הגריל, לטגן, לבשל ברוטב ולאפות בתנור. ב- 100 גרם סנסשיונל טחון צמחוני יש 17 גרם חלבון, לצד ברזל וסיבים תזונתיים, וגם הוא אינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר