חדש מיד מרדכי: מעדן 100% פרי בטעם רימון-תות

רימון הוא הטעם המוביל במוצרים החדשים המושקים בארצות הברית ואירופה, כחלק ממגמת השימוש בפירות-על ("super-fruits") המכילים רכיבים בריאים. בסקר צרכנים שנערך על ידי יד מרדכי, באמצעות מכון המחקר "שילוב", נמצא שילוב הטעמים החדש רימון-תות כאטרקטיבי ביותר לטעימה

יד מרדכי מציגה טעם חדש וייחודי לחורף בסדרת מעדני 100% פרי רימון- תות.

אלעד רביד, מנהל השיווק של יד מרדכי, אומר: "מדי שנה חל בחודשי החורף גידול של כ-30% בצריכת הקונפיטורות, כאשר מניע הצריכה העיקרי בקטגוריה הינו הבריאות, לכן בחרנו לפתח מעדן פרי עם רימון, הידוע כפרי בעל סגולות בריאות ומכיל ריכוז גבוה של פיגמנטים הידועים ביכולתם לסייע מפני נזקי חימצון".

רימון הוא הטעם המוביל במוצרים החדשים המושקים בארצות הברית ואירופה, כחלק ממגמת השימוש בפירות-על ("super-fruits") המכילים רכיבים בריאים. בסקר צרכנים שנערך על ידי יד מרדכי, באמצעות מכון המחקר "שילוב", נמצא שילוב הטעמים החדש רימון-תות כאטרקטיבי ביותר לטעימה.

סדרת מעדני 100% פרי של יד מרדכי כוללת 4 טעמים: תות, משמש, פירות יער, שזיף, ועכשיו גם רימון תות.

מעדן 100% פרי של יד מרדכי מכיל 100% פרי ומיוצר על ידי בישול פירות טריים, ללא תוספת סוכר, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבע מאכל, ועם 0% שומן.

קונפיטורה לעומת זאת, עשויה מפירות המבושלים עם סוכר, המכיל לפחות 45% פרי וכולל חתיכות פרי גדולות ומרקם עשיר, לעומת ריבה המכילה 35% פרי ועשויה ללא חתיכות פרי ובעלת מרקם קרוש.
מומלץ בתוספת לעוגות, לבלינצ'סים, כמילוי לסופגניות, תוספת מרעננת ליוגורט ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 15.50 ₪משקל 250 גרם
כשרות מהודרת (בעל"ז)
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר