חדש מיקבי רמת הגולן לשנה החדשה: גולן מוסקטו 2006

גולן מוסקטו הוא יין קינוח לבן, צעיר, מרענן וקל לשתיה, בסגנון יין הקינוח מוסקטו ד'אסטי (MOSCTO D’ASTI) מאיזור פיאמונטה שבאיטליה

יקבי רמת הגולן חונכים את גולן מוסקטו 2006, המוגדר כיין הישראלי הראשון מבציר 2006.
זהו יין קינוח לבן, צעיר, מרענן וקל לשתיה, בסגנון יין הקינוח מוסקטו ד'אסטי (MOSCTO D’ASTI) מאיזור פיאמונטה שבאיטליה.

גולן מוסקטו הינו היין הישראלי הראשון המיוצר בסגנון המוסקטו ד'אסטי. הוא יוצר לראשונה, באופן נסיוני ובכמות קטנה, בבציר 99', ונטעם על ידי אורחי גולן וינטאג' 99' – פסטיבל היין והגורמה ביקבי רמת הגולן, שם זכה לחוות דעת אוהדת. בעקבות טעימה זו התקבלה ההחלטה לייצר ולשווק את היין בכמות מסחרית.

היין שווק לראשונה בשנת 2000 וזכה להצלחה מיידית. זהו יין ארומטי מאוד, מבעבע קלות, המשלב ריחות פריחה, פירות טרופיים ופרי הדר טרי. היין מבעבע קלות ובעל רמת אלכוהול נמוכה יחסית, וכך, למרות היותו מתוק למדי, הוא מרענן וקל לשתיה בהיותו מוגש צונן מאוד, בטמפרטורה של 5-7 מעלות.

גולן מוסקטו 2006 מיוצר מענבי מוסקט קנלי הגדלים בכרם גשור שבדרום רמת הגולן. הענבים בכרם זה מבשילים מוקדם יותר מכל כרם אחר, באופן משמעותי,וכך מתאפשרת יציאתו לשוק של יין זה כבר עתה.

ביקב ממליצים ללגום כוסית גולן מוסקטו עם מנות קינוח כמו עוגת גבינה עשירה, סלט פירות עסיסי, או כאפריטיף. היין מתאים לשתייה כעת, וניתן לשתות אותו גם עד שנתיים משנת הבציר.

ניתן לרכוש ברשתות השיווק, בחנויות היין השונות, ובחנות היין במרכז המבקרים של יקבי רמת הגולן.
מחיר מומלץ לצרכן כ- 33 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר