חדש מיקב כרמי יוסף: BRAVDO מרלו בציר 2005

יקב כרמי יוסף נמצא בליבו של הכרם, כך שתהליך ייצור היין מתחיל דקות מספר לאחר הבציר הידני הקפדני, עם עלות השחר. היין מיוצר על פי הידע הרב והניסיון שנצברו על ידי פרופסור ברבדו ופרופסור שוסיוב בטכנולוגיה מתקדמת. תהליך התסיסה הייחודי מתבצע בטמפרטורות שונות המביאות למיצוי פוטנציאל איכות התירוש בכל אחד משלבי התסיסה

יקב כרמי יוסף חונך את יין ברבדו מרלו מבציר 2005. יין זה עשוי 100% ענבי מרלו, ומאופיין בצבע אדום ארגמני עמוק וצלול. היין עשיר ובעל גוף מלא, טאנינים רכים וטעמי פרי מורכבים ומתמשכים.
מהברבדו מרלו 2005 הופקו 8,000 בקבוקים המיועדים לייצוא ולשוק המקומי בישראל.
מחיר: 120 ₪.

יקב כרמי יוסף נמצא בליבו של הכרם, כך שתהליך ייצור היין מתחיל דקות מספר לאחר הבציר הידני הקפדני, עם עלות השחר. היין מיוצר על פי הידע הרב והניסיון שנצברו על ידי פרופסור ברבדו ופרופסור שוסיוב בטכנולוגיה מתקדמת. תהליך התסיסה הייחודי מתבצע בטמפרטורות שונות המביאות למיצוי פוטנציאל איכות התירוש בכל אחד משלבי התסיסה.
היין יושן במשך 12 חודשים בחביות עץ, המיוצרות רובן מעץ אלון צרפתי ומיעוטן מעץ אלון אמריקאי, ליצירת שילוב נכון בין ארומת הפרי וניחוח החבית. היין מיוצר ללא סינון בתהליכי הצללה ממושכים להבטחת ארומה וטעם עשירים. היין מוכן לשתייה ,וצפוי להתפתח היטב בבקבוק במהלך ארבע עד שבע שנים.

יקב כרמי יוסף זכה לאחרונה במדליות כסף בתחרות הבינלאומית החשובה והאיכותית ביותר בניו-יורק Finger Lakes. היינות שזכו במדליה הם ברבדו קברנה סוביניון 2004, וברבדו מרלו 2004. כמו כן, ברבדו קברנה סוביניון 2003 של יקב כרמי יוסף קיבל את ציון 87 מה- Wine Spectator, כאשר דורג במקום השני מבין 18 היינות שנטעמו.

יקב כרמי יוסף נמצא בבעלותם של הייננים פרופסור בן עמי ברבדו ופרופסור עודד שוסיוב. פרופסור בן עמי ברבדו, חבר הסגל האקדמי של האוניברסיטה העברית בירושלים הוא מאבני התווך של חקלאות גפן היין המודרנית בארץ ובעולם. מחקריו העוסקים בקשר בין שיטות גידול גפן ואיכות היין התפרסמו בספרות המדעית וזיכו אותו בהכרה בינלאומית ובפרסים יקרתיים. לפני מספר שנים, החליט פרופסור ברבדו לממש את הידע הרב שצבר בייצור יין וחבר לתלמידו פרופסור עודד שוסיוב, גם הוא חבר הסגל האקדמי של האוניברסיטה העברית בירושלים. משפחת שוסיוב החלה בגידול ענבי יין לפני כ- 120 שנה.

הכרמים והיקב נמצאים ליד הישוב כרמי יוסף בשיפולי הרי יהודה בואך ירושלים, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. עוד מימי מלכות שלמה הייתה ידועה אדמה זו בהתאמתה הרבה לגידול ענבי יין משובחים. בעלות המשפחות על הכרמים והיקב מאפשרת לפרופסורים ברבדו ושוסיוב שליטה מלאה על אופן הטיפול בכרם ליצירת ענבים באיכות מעולה. בכרם מתבצעות פעולות זמירה, דילול אשכולות וטיפול בנוף הצמחי להשגת רמת יבול אופטימלית תוך מעקב אחר התפתחות הסוכר, החומצות, חומרי הצבע ותכולת המינרלים בעלים ובפרי. כמו כן, מתבצע טיפול בעקה להעצמת ארומת הפרי בעת הבציר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר