חדש מכרמית קקאו: דיסקיות שוקולד צבעוניות ב-4 טעמים וקצפת צמחית

דיסקיות השוקולד מיוצרות עם תמציות וצבעים טבעיים התורמים למוצרים הנאפים טעם וצבע. צילום אמיר מנחם
כרמית קקאו מטפלת בשוק המקצועי והתעשייתי בישראל ומייצרת ומספקת חומרי גלם שונים ומגוונים עבור תעשיית המזון וכמו כן מרחיבה פעילותה ליבוא ושיווק חומרי גלם איכותיים לתעשיית המזון ולשוק המקצועי

חברת כרמית קקאו – החטיבה המטפלת בשוק המקצועי והתעשייתי מבית כרמית תעשיות, מרחיבה את קו המוצרים מבית המותג האיטלקי מאסטר מרטיני (Master Martini) שמתמחה בתחומי האפייה, הקונדיטוריה והגלידה לשוק המקצועי, ומשרת קונדיטורים רבים בעולם. החברה מציעה לשוק המקצועי בדגש על עולם הקונדיטוריה, דיסקיות שוקולד צבעוניות ב-4 טעמים: תות, לימון, תפוז פיסטוק, עם כשרות של רבנות – חלב נכרי; וקצפת צמחית מונה ליזה פרווה עם כשרות בד"ץ בית יוסף ובד"ץ חתם סופר בני ברק.

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

בכרמית קקאו אומרים כי דיסקיות השוקולד מיוצרות עם תמציות וצבעים טבעיים, אשר תורמים למוצרים הנאפים טעם וצבע. הדיסקיות חלביות, והשימושים העיקריים בהן הם לקישוט, ציפוי מאפים, גנאשים ומוסים, פרלינים ומילוי פרלינים, אפייה. לקצפת הצמחית מונה ליזה  יש יתרונות כמו אפשרות להקצפה חוזרת ללא התפרקות, לא נסדקת לאחר קירור או הקפאה, מכילה 16% סוכר ו- 24% שומן, מייצרת נפח פי 3.5 ממשקלה, מתאימה לבישול, אפיה ומריחה, עם תמציות טעם טבעיות בלבד, ללא גלוטן, אין צורך באחסנה בקירור לפני השימוש, והמוצר טבעוני. הקצפת צמחית מיוצרת ונארזת באריזות  של 1 ק"ג או 10 ק"ג, ומוכנה לשימוש מידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר