חדש מליטא: וודקה STUMBRAS

הסדרה החדשה – "CENTURY" (מאה) פותחה במיוחד לכבוד חגיגות המאה לחברת "STUMBRAS" (שהוקמה בשנת 1906 בליטא), וכוללת לראשונה גרגרי דגנים בגידול אורגני (חיטה ושיפון), המעניקים למשקה טעם מעודן ומיוחד במינו ותחושה חלקה

חדש בישראל היישר מליטא: מותג המשקאות האלכוהולים STUMBRAS, עם סדרת וודקות אשר זכתה בפרסים בינלאומיים בארה"ב, בריטניה ורוסיה.
הסדרה החדשה – "CENTURY" (מאה) פותחה במיוחד לכבוד חגיגות המאה לחברת "STUMBRAS" (שהוקמה בשנת 1906 בליטא), וכוללת לראשונה גרגרי דגנים בגידול אורגני (חיטה ושיפון), המעניקים למשקה טעם מעודן ומיוחד במינו ותחושה חלקה.


הסדרה כוללת שני משקאות – וודקה על בסיס חיטה,וודקה על בסיס שיפון, המבוססים על גרגרי דגנים מובחרים ומים טהורים. תהליך הייצור משלב בין טכניקות קלאסיות ומסורתיות שקיימות עוד מימי הצאר הרוסי, ובין טכנולוגיות חדשניות הנחשבות למתקדמות ולמובילות בעולם.

הייחודיות של סדרה זו הינה בכך שהוודקה כוללת תמצית של לחם חיטה/שיפון טרי העשוי מגרגרים אקולוגיים שגדלים בחווה ליטאית אורגנית מיוחדת (ליטא מוכרת כמדינה המתמחה בחקלאות אורגנית, כמעט ואין בה תעשייה, ואפשר לשתות בה מים ישר מהאגם).
לכל בקבוק מוכנס באופן ידני נבט חיטה או גרגרי שיפון (לפי סוג המשקה), התורמים לטעמו של המשקה ולמראה המעוצב של הבקבוק.

הסדרה מתאימה במיוחד לשתייה נקייה – "סטרייט".

רקע כללי על הוודקה:
הוודקות הראשונות הגיעו לעולם במאה ה-12 בצפון הקר של אירופה. בראשית ימיה היתה הוודקה משקה גס, שנועד לחמם את קיבותיהם של איכרי הצפון, ומבלי שהם ידעו – גם להרעילם מאלכוהול לא נקי. כיום, משקה זה, העשוי משילוב של מים עם 40% אלכוהול, תופס כ-25% משוק האלכוהול האמריקאי. בישראל נמכרים 6 מיליון ליטר וודקה בשנה

סטומברס הינה יצרנית משקאות האלכוהול הגדולה ביותר בליטא. החברה החלה את דרכה כאשר ליטא הייתה תחת שלטונה של האימפריה הרוסית, תקופה בה ייצור הוודקה היה תחת פיקוח חזק וקפדני . במהלך מלחמת העולם הראשונה הגרמנים הרסו את המפעל כמעט כליל, אך בשנת 1918, כאשר ליטא זכתה שוב בעצמאותה, הממשלה החדשה "החייתה" את הכלכלה והחברה התאוששה. כיום נחשבת סטומברס לאחת מהחברות מהמובילות בתחומה באזור.

-מחיר היכרות: 38 ₪ לבקבוק המכיל 700 מ"ל (40% אלכוהול).
-להשיג ברשת "טיב טעם" וברשתות שיווק וחנויות מובחרות.
-מופץ בלעדית ע"י חברת "פרוטרי", מיובא בלעדית ע"י חברת "G&S"
-המוצרים הינם בעלי כשרות בד"ץ בהשגחת "יורה דעה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר