חדש ממאפיית השלום: לחמים בריאותיים מחיטה מלאה ושיפון מלא, ללא תוספת שמרים

שם טוב כהן, הבעלים של "מאפיית השלום", מציין כי שני סוגי הלחמים מיוצרים על פי מתכונים ייחודיים ובשיטות ייצור עתיקות של לישה ידנית ושימוש בתנורים המקנים ללחמים טעם עשיר ואותנטי

"מאפיית השלום" מאור יהודה, הפועלת משנת 1965 ומתמחה באפיית לחמים מיוחדים, מציגה סדרת לחמים בריאותיים – לחם מקמח שיפון מלא ולחם מחיטה מלאה – ללא תוספות של שמרים וסוכר.

שם טוב כהן, הבעלים של "מאפיית השלום", מציין כי שני סוגי הלחמים מיוצרים על פי מתכונים ייחודיים ובשיטות ייצור עתיקות של לישה ידנית ושימוש בתנורים המקנים ללחמים טעם עשיר ואותנטי.
כמו כן, הלחמים ניחנים בטעם עשיר הודות לתהליך ההתפחה האיטי, באמצעות שימוש במחמצת שאור טבעית (עיסת בצק מותססת) המעניקה ללחם מרקם עדין.

ד"ר הילה גבע אבירם, תזונאית ונטורופאטית, יועצת של "מאפיית השלום", מציינת כי לחם ללא שמרים מומלץ במיוחד לסובלים מפטרת הקנדידה הנפוצה. הוא יוצר תחושת שובע ומונע תשוקה למתוק. יתר על כן, הלחמים העשויים מקמח חיטה מלאה וקמח שיפון מלא, עשירים בויטמינים ומינרלים (בהם ויטמינים "בי קומפלקס" התורם לריכוז, אנרגיה ומצב רוח טוב), נוגדי חמצון (למניעת סרטן ומחלות לב), ובעלי מדד גליקמי נמוך (פירוק איטי של הפחמימות למערכת הדם, במיוחד השיפון), התורמים לאיזון רמת הסוכר בדם. בנוסף הלחמים עשירים בסיבים תזונתיים המסייעים בהסדרת מערכת העיכול, מניעת עצירות והורדת רמת הכולסטרול הרע בדם.

הלחמים כשרים למהדרין בהשגחת הבד"ץ, הרב דוד ברהום.
מחיר: 12 ₪ (לאריזה של 750 גרם).
להשיג בכל רשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר