חדש ממלח הארץ: מלח מופחת נתרן בצנצנת 600 גרם

את מלח הארץ מופחת נתרן בצנצנת המכילה 600 גרם ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. צילום סיון פרג'
מכיל 50% פחות נתרן בהשוואה למלח רגיל. מסייע להפחתת כמות הנתרן בתפריט היומי של כל המשפחה. מספק תחושת מליחות עדינה ודומה לזו של מלח שולחני רגיל

בשנים האחרונות גוברת מודעות הציבור לצריכה נכונה ומאוזנת של מלח, על מנת להפחית את הסיכון למחלות לחץ דם גבוה ומחלות לב. חברת מלח הארץ מציעה עתה מלח מופחת נתרן שנמכר באריזת חסכון – צנצנת 600 גרם (ביחס למלחיית 250 גרם הקיימת). זאת במסגרת הרחבת סדרת המלחים הפונקציונליים בצנצנות.

צילום סיון פרג'
צילום סיון פרג'

מלח הארץ מופחת נתרן מופק ממלח הים האדום, ומכיל 50% פחות נתרן ממלח שולחני רגיל. בעוד שב- 100 גרם של מלח שולחני רגיל יש 39 גרם נתרן, הרי שב-100 גרם של מלח הארץ מופחת נתרן יש רק 19 גרם נתרן. את הנתרן מחליף אשלגן, שהוא אחד היסודות היחידים המספקים תחושת מליחות הדומה לזו של הנתרן, אך ללא החסרונות הבריאותיים. התוצאה היא מלח מתאים לכל שימוש, שלפי החברה בעל טעם דומה למלח רגיל, עבור מי שרוצים לשמור על אורח חיים בריא מבלי לפגוע בהנאה מאוכל.

את מלח הארץ מופחת נתרן בצנצנת המכילה 600 גרם ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים, כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית. המוצר זמין גם במלחייה המכילה 250 גרם. סדרת המלחים בצנצנות של מלח הארץ כוללת מלח ים דק, מלח ים גס, מלח הימלאיה, מלח מועשר ביוד, מלח אטלנטי, ועתה גם מלח מופחת נתרן.

 

תגובה אחת

  1. שלום, לאחרונה אני לא מוצאת לקנות מלח דל נתרן באריזה של 600 גר'
    זה מאד חשוב לי מסיבות בריאותיות, אנא עזרו לי למצוא את המוצר הנ"ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר