חדש ממרינה: שווארמה פטריות טבעונית במקררי הירקות בסופרים

לראשונה בישראל מציגה מרינה פטריות הגליל שווארמה טבעונית מפטריות טריות. פיתוח של חטיבת המזון בחברה. עשויה מ-67% פטריות טריות והטעם עשוי לבלבל חובבי שווארמה בשרית

חטיבת המזון של חברת 'מרינה פטריות הגליל' ממושב חוסן בגליל המערבי, מייצר מוצרים מוגמרים על בסיס פטריות טריות מזה שנה. אל המבורגר הפטריות של מרינה מצטרפת עתה שווארמה פטריות טבעונית ראשונה מסוגה בישראל, המכילה 67% פטריות טריות, בצל מטוגן, נתחי סויה ותבלינים. המוצר מופחת נתרן, ועומד בתנאי הסף של משרד הבריאות.

צילום רפי לוינסון סטיילינג בן עייאש ושירן פינטו

במרינה מציעים להגיש את השווארמה לאחר חימום קצר על מחבת או בתנור, ולהוסיף רבע כוס מים למחבת, מאחר שטיגון במים לפני ההגשה פותח את טעמי השווארמה ומפיץ ריח מעורר תיאבון.

עוד אומרים בחברה, כי במבחני טעימה שנערכו לאחרונה עם שפים, קיבל המוצר ציון 'מצוין' והוגדר כבעל 'טעם משובח'. המוצר נארז במפעל באריזה באווירה מבוקרת (MAP) כשהוא מצונן ומוכן לאכילה, עם חיי מדף ארוכים של 21 יום.

צילום רפי לוינסון סטיילינג בן עייאש ושירן פינטו

גם במבחן טעימה של מערכת אכול ושאטו זכה המוצר לציון גבוה.

רוני סופר, סמנכ"ל השיווק במרינה פטריות הגליל, אומר כי שווארמה פטריות מיועדת לקהל הטבעוני, למחפשי תחליפי בשר, למשפחות עם ילדים.

צילום רפי לוינסון

שווארמה פטריות נמכרת באריזה של 330 גר' ומתאימה כתוספת לארוחה או כמנה עיקרית. המחיר 29.90 ₪ ליחידה. כשר למהדרין. ניתן למצוא במקרר הירקות ברשתות השיווק.

מעסק קטן של אדם אחד צמחה מרינה לחברה שמגלגלת מיליונים רבים, מעסיקה מאות עובדים ונחשבת לאחת המתקדמות בעולם בתחום גידול פטריות. צילום jinipx
מעסק קטן של אדם אחד צמחה מרינה לחברה שמגלגלת מיליונים רבים, מעסיקה מאות עובדים ונחשבת לאחת המתקדמות בעולם בתחום גידול פטריות. צילום jinipx

למה פטריות?

עשירות בנוגדי חמצון כמו סלניום וגלוטתיון – מחקרים הראו שאלה יכולים להגן על התאים מפני נזק, ומפחיתים מחלות כרוניות ודלקת.

כמות גדולה של נוגדי חמצון המסייעים לגוף להילחם בתופעות הזדקנות, ומונעים התפתחות תאים סרטניים.

מכילות כמות גבוהה של ויטמין D, המסייע בבריאות העיניים ובחיזוק עצמות השלד.

מגבירות את רמת האנרגיה באמצעות חומרים מזינים שמשפרים את תחושת הגוף ומפחיתים עייפות. פטריות מחזקות את מערכת החיסון, מונעות התפתחות דלקות ומקלות על כאבי פרקים.

מכילות כמות גבוהה של מינרליים חיוניים: מגנזיום, אשלגן, וכמות גדולה של ויטמינים מקבוצת B.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר