חדש ממשק לין: דבש טבעי באריזות To Go אישיות

דבשוני האנרגיה הטבעיים, פרי פיתוח של משק לין, מוצעים במארזים אישיים וסגורים הרמטית, קלים ונוחים לשימוש ולנשיאה, כל שקיק מכיל כמות מדודה של 7-9 גרם של דבש טהור, הזהה לגודל של כפית אחת.

משק לין מציג חידוש בקטגוריית הדבש בישראל – דבשוני אנרגיה טבעיים – מארזי דבש To Go אישיים ומעוצבים במגוון רחב של טעמים המאפשרים צריכה נכונה ונבונה של אנרגיה זמינה במשך היום.

דבשוני האנרגיה הטבעיים, פרי פיתוח של משק לין, מוצעים במארזים אישיים וסגורים הרמטית, קלים ונוחים לשימוש ולנשיאה, כל שקיק מכיל כמות מדודה של 7-9 גרם של דבש טהור, הזהה לגודל של כפית אחת.

הרעיון שמאחורי פיתוח הדבשונים הוא לאפשר לצרכן ליהנות מאנרגיה זמינה בכל מקום ובכול זמן, תוך העלאת המודעות לצריכת דבש ולסגולותיו הייחודיות. הדבשונים מהווים תחליף לחטיפים, משמשים כממתיקים בעלי טעמים עשירים ותחליף סוכר.

הדבשונים משווקים בשש ארומות שונות הנגזרות ממקורות גידול שונים ברחבי הארץ, כך שכול אחד יוכל לבחור את הטעם המועדף עליו וליהנות מהיתרונות הרבים הטמונים בדבש:
• דבש מפרדסי ההדרים שבשפלה, בעל מתיקות עזה
• דבש ממגוון פרחי בר: דרדר, שלמון וקיפודן. בעל מתיקות מעודנת.
• דבש מעצי האקליפטוס שבשפלת יהודה, בעל מתיקות בינונית.
• דבש משדות החמניות באזור שפלת יהודה. בעל מתיקות חזקה.
• דבש משדות התלתן שברמת הגולן. בעל במתיקות קלילה.
• דבש מפרחי קורנית (זעתר) הגדלים בהרי ירושלים. בעל מתיקות עדינה.

דבש ידוע כמקור אנרגטי מעולה מכיוון שהוא מכיל חד סוכרים טבעיים (פרוקטוז ולוקטוז), הזמינים לספיגה מיידית מהמעי לדם בתוך 20 דקות בלבד. הדבש הוא העשיר מכל הממתיקים הטבעיים בתכולתו הסוכרית, 70% גלוקוז ופרוקטוז וכ– 7% טרי–סוכרים אחרים.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪ למארז המכיל 24 יחידות.
כל יחידה מכילה כ – 7-9 גרם, כ – 25 קלוריות בלבד ליחידה. בהכשר גבוה של בד"ץ רובין,

להשיג בחנות המפעל של משק לין בכפר בילו, חנויות הטבע והמעדניות ברחבי הארץ, בחנויות האופניים מצמן, ובבתי הקפה קפנטו

צילום: דן פרץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר