חדש מנווה התבלין: תערובת צמחי תבלין להכנת תה לחיזוק הגוף בחורף

תערובת בריאות לצ'אי" כוללת 5 סוגים של צמחי תבלין – זנגביל, ציפורן, הל, קינמון ושושנים. לדברי החברה, ייחודה של התערובת בכך שהיא מכילה חתיכות שלמות של צמחי התבלין, כך נשמרים החומרים הפעילים ואינם מתחמצנים

חברת "נווה התבלין" המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות מיוחדות לתיבול, הציגה תערובת של צמחי תבלין בשם "תערובת בריאות לצ'אי" להכנת תה בריאותי וטעים לחיזוק הגוף בימי החורף.

"תערובת בריאות לצ'אי" כוללת 5 סוגים של צמחי תבלין – זנגביל, ציפורן, הל, קינמון ושושנים. לדברי החברה, ייחודה של התערובת בכך שהיא מכילה חתיכות שלמות של צמחי התבלין, כך נשמרים החומרים הפעילים ואינם מתחמצנים.

ד"ר הילה גבע אבירם, נטורופאטית ויועצת של "נווה התבלין", מציינת שלכל אחד מהמרכיבים בתערובת סגולות רפואיות מיוחדות לו: הזנגביל מונע בחילות והצטברות גזים במעי. כמו כן הוא מטפל בהצטננות ומסייע בטיפול בדלקות גרון; הציפורן – מפיגה כאבים ומרגיעה; הקינמון מחמם את הגוף, מסייע בהורדת חום, מטפל בהצטננות, ונוגד עוויתות במערכת בעיכול. גם ההל מחמם, מרגיע ונוגד עוויתות במערכת העיכול. השושנים מסייעים לחיזוק כלי הדם.

את התבלינים יש לחלוט במים רותחים ולשתות. מוצע לכסות את הכוס תוך כדי השתייה כדי לשמור על הארומה. כמו כן ניתן להוסיף מהתערובת לתה מוכן.
ניתן גם לשלב התערובת להכנת מעדנים מיוחדים כמו מעדן פירות אפויים, עוגות, קוקטייל פירות ועוד.

"תערובת בריאות לצ'אי" מוצעת באריזה במשקל של 100 גרם.
מחיר לצרכן: 8.90 ש"ח.
כשר למהדרין בד"צ.
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ומעדניות. טל' לבירור: 09-8334355

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר