חדש מניופאן: מוצרי החשמל Esclusivo מבית דלונגי האיטלקית

כל המוצרים של דלונגי בסדרת "אסקלוסיבו" זכו בפרסי ה-Red Dot וה-iF – מתחרויות העיצוב הבינלאומיות היוקרתיות ביותר. הפרס ניתן עבור העיצוב הטוב ביותר לשנת 2007 בתחום מוצרי החשמל

ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה, מציגה את סדרת מוצרי החשמל Esclusivo מבית דלונגי האיטלקית – קולקציית מכשירי חשמל ביתיים עשויים פלדת אל חלד באיכות גבוההד, בגימור כסוף ומאופיינת בעיצוב מודרני המשווה למטבח מראה מקצועי ועדכני.

כל המוצרים של דלונגי בסדרת "אסקלוסיבו" זכו בפרסי ה-Red Dot וה-iF – מתחרויות העיצוב הבינלאומיות היוקרתיות ביותר. הפרס ניתן עבור העיצוב הטוב ביותר לשנת 2007 בתחום מוצרי החשמל.

סדרת "אסקלוסיבו" של דלונגי כוללת מסחטת מיץ פרי הדר מאלומיניום במראה היי-טק עתידני. ייחודה בעיצוב המונע התזה של המיץ בעת הסחיטה. למסחטה חלקים נשלפים הניתנים לפירוק ולניקוי קל, ומנוע מסתובב לשני כיוונים. הספק המסחטה 35W.
>מחיר מומלץ לצרכן 589 ₪.

עוד בסדרת אסקלוסיבו בלנדר דלונגי מקצועי המאופיין ב-10 מהירויות אלקטרוניות משתנות, בסיס עם רגליים למניעת החלקה וקערת זכוכית העמידה בפני זעזועים. לבלנדר פתח עליון רחב המאפשר מילוי בזמן העבודה ולהב נירוסטה לריסוק קרח. תכולת הבנלנדר 1.5 ליטר והספקו 525W.
מחיר מומלץ לצרכן 529 ₪.

קומקום חשמלי אסקלוסיבו של דלונגי מעוצב במראה עכשווי, בעל נפח גדול של 1.7 ליטר, גוף חימום נירוסטה נסתר והספק של 2000w . הקומקום של דלונגי בעל מנגנוני בטיחות לרבות מנגנון כיבוי אוטומטי כאשר אין מים בקומקום. בסיס הקומקום הינו רב כיווני, 360 מעלות, המאפשר שליפה והנחה קלה.
מחיר מומלץ לצרכן 529 ₪.

עוד בסדרה מעוצבת זו של דלונגי מצנם עם 4 פתחים רחבים וגדולים ללחם ומתקן לחימום לחמניות וקרואסונים. למצנם של דלונגי לחצן הפשרה לקליית פרוסות לחם קפוא, לחצן ביטחון להפסקת הפעלת המצנם, חיווי ניאון וידית להרמת הפרוסות עם טווח הרמה גדול במיוחד לפרוסות קטנות.
מחיר מומלץ לצרכן 689 ₪.

כל המכשירים מוצעים עם אחריות לשנה, וניתן להשיגם ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר