חדש: מעדן לייט עם דבש טהור ממכוורת עמק חפר המתאים לחולי סוכרת ולשומרי גזרה

מכוורת עמק חפר מציעה מעדן לייט עם דבש טהור המאושר על ידי אי"ל – האגודה הישראלית לסוכרת. במעדן יש 20% מכמות הסוכרים שבדבש ו-40% מכמות הקלוריות, ולכן הוא מתאים גם למי שמבקשים לשמור על גזרתם בתקופת החגים.

מדי שנה נאלצים בראש השנה מאות אלפי חולי הסוכרת בישראל להסתכל בבני משפחתם שנהנים מהדבש המתוק, ונראה כי עתה ישתנה מצבם.

מכוורת עמק חפר מציעה מעדן לייט עם דבש טהור המאושר על ידי אי"ל – האגודה הישראלית לסוכרת. במעדן יש 20% מכמות הסוכרים שבדבש ו-40% מכמות הקלוריות, ולכן הוא מתאים גם למי שמבקשים לשמור על גזרתם בתקופת החגים.

המעדן מכיל סיבים תזונתיים, ממתיקים ודבש טהור. 2 מנות מעדן לייט (כ-20 גרם) מהוות תחליף לשליש מנת פרי במסגרת ייעוץ תזונתי אישי. מיוצר בהשגחת רב המועצה האזורית אלונה.

מעדן לייט מצטרף לסדרת מוצרים חדשניים שהשיקה מכוורת עמק חפר בשנה האחרונה, הכוללים קונפיטורות עם דבש במבחר טעמים וסילאן בבקבוק לחיץ.

מכוורת עמק חפר היא אגודה שיתופית בבעלות דבוראים שהתאגדו לשיווק משותף על מנת להפחית את פערי התיווך בין יצרני הדבש לבין הצרכנים. המכוורת מייצרת כיום למעלה מרבע מכמות הדבש בישראל. לאחרונה נפתח במכוורת בכניסה לקיבוץ משמרות מרכז מבקרים שמארח מבוגרים וילדים למספר שעות של חוויה והכרות עם ענף הדבורים בישראל. לתיאום, טל. 04-6370105.

מידע על מוצרי עמק חפר באתר

עמוד הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר