חדש מפיליפס: Omnia – סדרת מכונות קפה אוטומטיות שטוחנות פולי קפה

מכונות הקפה האוטומטיות החדשות של פיליפס באות כדי לענות על צרכי הקפה הבסיסיים של הציבור הישראלי חובב הקפה ומספקות חווית קפה איכותית בבית
לפי סקר של פיליפס כל ישראלי חמישי שותה לפחות 4 כוסות קפה ביום. המשקה האהוב ביותר על ישראלים הוא קפוצ'ינו – 33% מהנשאלים. רק 14% העדיפו קפה שחור

רויאל פיליפס, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, מציגה את סדרת מכונות הקפה טוחנות הפולים האוטומטיות Philips Omnia, אשר מכינות במהירות חמישה סוגי משקאות קפה – אספרסו קצר, אספרסו ארוך, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו, ואמריקנו. תצוגת המגע של המכונות מאפשרת לבחור בקלות במשקה הקפה המועדף, ולכוון את כמות הארומה ומשך הקלייה של  הפולים עבור כל כוס לחוויית קפה כמו בבית קפה.

לדברי אנשי פיליפס, הטחינה של פולי קפה טריים ופעולת החליטה החמה והטרייה אשר מבצעות המכונות האוטומטיות, יוצרות קפה ארומטי וטרי ממבחר זני פולי קפה איכותיים. הודות לסכינים הקראמיות העמידות של Phillips Omnia, ניתן ליהנות מ-20,000 כוסות קפה. אטם הארומה שנמצא על גבי מיכל הפולים, שומר על טריותם וטעמם המקורי של הפולים לזמן ממושך. המערכת להפקת הארומה מוודאת כי הקפה יבושל תמיד בטמפרטורה המושלמת, כוס אחר כוס. המערכת מגיעה לאיזון אופטימלי בין טמפרטורת הבישול להפקת הארומה על ידי שמירה על טמפרטורת מים בין 90 מעלות ל-98 מעלות, תוך ויסות זרם המים.

מכונות הקפה מצוידות בטכנולוגיית הפטנט של פיליפס להקצפת חלב – LatteGo, אשר מאפשרת להפיק קצף חלק וקטיפתי באמצעות מיכל חלב ללא צינוריות, הבנוי משני חלקים אותם ניתן לשטוף תוך שניות תחת הברז, או במדיח הכלים. מערכת LatteGo מערבבת במהירות את החלב עם האוויר בתא ההקצפה העגול, ולאחר מכן מוסיפה לכוס שכבה של חלב מוקצף בטמפרטורה האופטימלית וללא נתזים. מסנן המים Philips AquaClean הופך את הניקוי של מכונות Omnia לפשוט באמצעות תהליך סינון מיוחד, כשטכנולוגיית המסנן מעכבת הצטברות אבנית. החלפת המסנן, המתבצעת בכפוף להתראה של המכונה, תאפשר חוויה של כוס קפה טרי ללא צורך בהסרת אבנית מהמכונה, עד 5,000 כוסות. כמו כן יש במכונה מערכת חליטה נשלפת לחלוטין, אשר ניתנת לשטיפה בקלות ובמהירות.

סדרת מכונות הקפה טוחנות הפולים האוטומטיות Philips Omnia כוללת שלושה דגמים:

EP2220/10 מכונה בעלת מקציף ידני, המיועדת להכנת שני סוגי משקאות – אספרסו קצר ואספרסו ארוך. המחיר 1,890 ₪.

EP2230/10 מכונה מצוידת בטכנולוגיית LatteGo. מיועדת להכנת שלושה סוגי משקאות – אספרסו קצר, אספרסו ארוך, וקפוצ'ינו. המחיר 2,590 ₪.

EP3243/50 מכונה מצוידת בטכנולוגיית LatteGo. מיועדת להכנת חמישה סוגי משקאות – אספרסו קצר, אספרסו ארוך, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו, ואמריקנו. המחיר 2,890 ₪.

להשיג בחנויות הקפה המובחרות ברחבי הארץ. היבואן הרשמי: פאוזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר