חדש מפירות בן דור: משמש לבן

המשמש הלבן בהיר מאוד, בצבעים פסטלים של קרם ורוד. בשרו של הפרי לבן, עסיסי מאוד ומלא במיץ. הוא מזכיר בטעמו המתוק את משמשי ה"בלדי" שהיו בעבר בארץ

פירות בן דור מיסוד המעלה, המתמחים בפיתוח ושיווק של זני פירות מיוחדים, מתחילים בשיווק של פרי חדש: משמש לבן. המשמש הלבן בהיר מאוד, בצבעים פסטלים של קרם ורוד. בשרו של הפרי לבן, עסיסי מאוד ומלא במיץ. הוא מזכיר בטעמו המתוק את משמשי ה"בלדי" שהיו בעבר בארץ.

האגרונומית אילנה שבתאי, מנהלת הפיתוח בפירות בן דור, אומרת שהמשמש הלבן מרחיב את סל המשמשים ומגוון את ההיצע לצרכנים. בטיפוח המשמש הלבן הושם דגש על הארכת חיי המדף ועונת השיווק כמו גם על גודל וטעם הפרי. הוא ישווק השנה בכמויות קטנות, אולם בשנים הקרובות יורחב הגידול והשיווק.

המשמש הלבן מצטרף לסדרת משמשי "ארומה קוט" של פירות בן דור, שמצטיינים בתכולת סוכר גבוהה בכ-50% מאשר במשמש רגיל (16%-22% לעומת 10%-14% ברגיל). טעמם של משמשי ה"ארומה קוט" הוא שילוב מאוזן בין מתוק וחמוץ ,והם מתאימים במיוחד למי שטעמו של המשמש הרגיל אינו מספיק מתוק עבורו.
הציפה של המשמש מיצית והוא בעל ניחוח ארומטי חזק. משפחת זני הארומה קוט מורכבת ממספר זנים, בגווני כתום, אדום וצהוב, שמתחלפים כל חמישה ימים לערך, לפי סדר הבשלתם. הזן הראשון בסדרה מבשיל במאי, והאחרון בסדרה מגיע עד חודש יולי.

פירות בן דור משווקים את מרבית הפירות המיוחדים לרשתות השיווק הגדולות בבריטניה, כולל מרקס אנד ספנסר, סיינסבורי וטסקו. בנוסף הוענקו זיכיונות לגידול הפירות המיוחדים במדינות שונות בעולם, בעיקר בחצי הכדור הדרומי, על מנת להבטיח אספקה רציפה של הפירות לרשתות בבריטניה.
בארץ ניתן להשיג את פירות בן דור ברשתות השיווק ובחנויות שמתמחות במוצרים מיוחדים. 

www.bendorfruits.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר