חדש מקוקה-קולה ישראל: מותג הסודה והמיקסרים הבינלאומי Nørdic Mist מגיע

מוצרי Nørdic Mist נכנסים לקטגוריה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות, כאשר הצריכה בישראל ובעולם נחלקת בין צריכה ביתית, צריכת OTG (על הדרך) ועולם המסעדות וחיי הלילה. צילום רונן מנגן
המותג יכלול משקאות סודה, סודה בטעמים ומיקסרים (משקאות לערבוב), כשבשנת 2022 צפויות מכירות שוק הסודה בארץ לעמוד על כ-181 מיליון ₪ (75 מיליון ליטר) המשקפים צמיחה של כ-34% בהשוואה לשנת 2019, מתוכם מכירות הסודה בטעמים מהוות 24% – כ-44 מיליון ש"ח (כ 16 מיליון ליטר) עם צמיחה של 48% בהשוואה ל-2019

קבוצת CBC (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים – קוקה-קולה ישראל) מציגה חידוש משמעותי בתחום הסודה, עם ההשקה בישראל של מותג משקאות הפרמיום הבינלאומי Nørdic Mist (נורדיק מיסט). המותג מושק בישראל עם מי סודה; סודה בטעמים עדינים: לימון, תפוח-נענע ונענע-גרידת לימון; וסדרה של שלושה מיקסרים בטעמי טוניק-הל, טוניק-פירות יער, ונענע וג'ינג'ר אייל. המוצרים פותחו בעקבות מחקרי שוק שנועדו להתאים אותם לחך הישראלי, והם נמכרים בבקבוקים בגודל אישי ובקבוקים משפחתיים.

צילום רונן מנגן

סדרת הסודה של Nørdic Mist כוללת מי סודה בבקבוק זכוכית 250 מ"ל ובבקבוק 1 ליטר עשוי מ- 50% פלסטיק ממוחזר (rPET); וסודה בטעמים עדינים ללא סוכר: לימון, תפוח נענע ונענע גרידת לימון, אשר יימכרו בבקבוקי זכוכית אישיים של 250 מ"ל. סדרת המיקסרים של Nørdic Mist כוללת טוניק הל; טוניק פירות יער; ונענע וג'ינג'ר אייל, אשר יימכרו בבקבוקי זכוכית אישיים של 200 מ"ל המותאמים לברים ומסעדות, וגם בבקבוק 1 ליטר עשוי מ- 50% פלסטיק ממוחזר (rPET), המיועדים לקהל מקצועי ולאירוח ביתי.

צילום רונן מנגן

משקאות Nørdic Mist יימכרו בארץ במחירים אותם יקבעו הקמעונאים. מגוון המוצרים והטעמים יורחב בהדרגה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר