חדש מרשת משלוחי הפינגר-פוד קאנאפ'ס: קייטרינג לאירועים

קונספט אירוח חדשני וחסכוני, שאינו כרוך בשינוע מטבח חם וצוות עובדים. ארז תורג'מן, השף ומנכ"ל הרשת: "בעת הזו, שבה כל הוצאה כספית נבחנת בשבע עיניים, 'קאנאפ'ס קייטרינג' הוא הכתובת הטובה ביותר לאירוע מרשים אך לא יקר"

רשת "קאנאפ'ס" מרחיבה את פעילותה, ופותחת שירות קייטרינג לאירועים עם קונספט אירוח חדשני וחסכוני, שאינו כרוך בשינוע מטבח חם וצוות עובדים.

השירות מיועד לכל המגזרים – הציבורי, העסקי והפרטי. לצורך השירות החדש הקימה החברה בצמוד למשרדיה במתחם הבורסה ברמת-גן מרכז לוגיסטי ומפעל קונדיטוריה.

התפריט של "קאנאפ'ס קייטרינג" מבוסס על פינגר פוד איכותי, תפור למידות המזמין, וכשר בהשגחת רבנות רמת-גן. 
בתפריט היצע מורחב של קאנאפ'סים – כריכוני גורמה פתוחים, על בסיס חלבי או בשרי, פרווה ודגים, ולצידם פלטות עשירות של פירות וירקות, סלטים, מגוון פסטות, קישים אישיים ומבחר פטיפורים לקינוח. בר עשיר של משקאות קלים ואלכוהוליים ועמדת אספרסו בר משלימים את חוויית האירוח.

האוכל מוכן במטבח "קאנאפ'ס" סמוך לקיום האירוע, ומוגש לאורחים בכלים איכותיים חד-פעמיים או רב-פעמיים בהתאם לצורך. לאירוח קוקטייל עומדים לרשות המזמין צוות מלצרים מנוסה, מזנוני הגשה וריהוט אלטרנטיבי בכל היקף שנדרש. "קאנאפ'ס קייטרינג" פעיל ברחבי הארץ, וערוך לספק שירות גם בתנאי שדה.

ארז תורג'מן, השף ומנכ"ל הרשת, אומר: "בעת הזו, שבה כל הוצאה כספית נבחנת בשבע עיניים, 'קאנאפ'ס קייטרינג' הוא הכתובת הטובה ביותר לאירוע מרשים אך לא יקר. מסיבה זו הוא פתרון מושלם לחברות וארגונים שנדרשים כיום לקיצוץ דרסטי בהוצאות".

"קאנאפ'ס" היא רשת משלוחי הפאסט-פינגר פוד הראשונה בישראל, המתמחה בהכנה ובמשלוח של כריכוני גורמה פתוחים (קאנאפ'ס בצרפתית) המספקים אלטרנטיבה לארוחה מהירה, איכותית וקלה לארוחה לאנשים עסוקים, וגם כיבוד אסתטי, זמין ולא מלכלך בישיבות ובכנסים. לבסיס הקאנאפ'ס משמשים שלושה סוגי לחמים פרי פיתוח בלעדי של הרשת, שמבטיח להם תוחלת טריות ארוכה אף יותר מ-24 שעות לאחר הפריסה.

הרשת, שהוקמה לפני פחות משנה, מונה שני סניפים במתחם הבורסה ברמת-גן, ובקרוב יצטרפו אליהם חמש נקודות מכירה נוספות בפריסה ארצית, בלב מרכזי עסקים ותעסוקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר