חדש מ"תבואות": פסטות אורגניות איטלקיות מקמחים מיוחדים

פסטה מקמח קמוט חוראסאן ופסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה, עם מגוון רכיבים מהצומח שמעניקים לפסטה טעם מיוחד וערך תזונתי רב

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה פסטות אורגניות בטעמים מיוחדים, המיובאות מאיטליה: פסטה פוזילי המכילה שילוב מיוחד של מרכיבים: קמח מחיטת כוסמין, קמח מעדשים צהובות, קמח מקינואה, וחלבון אפונה. הפסטה מוצעת בצורת פוזילי; ופסטה פנה מקמח קמוט-חוראסאן אורגני, עשויה מזן חיטה קדום בשם "קמוט", שלפי מחקרים הינו בן אלפי שנים, ומעולם לא עבר הכלאה ולא נעשו בו שינויים גנטיים. הפסטות עשויות מרכיבים אורגניים בלבד, כך שהן נקיות מחומרי הדברה וכימיקלים מזיקים. המחיר 21.90 ₪ לאריזה של 500 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ו- STAR-K.

צילום pixabay
צילום pixabay

על הפסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה, אומרת הנטורופתית יערה איכילוב כהן, כי הרכיבים האיכותיים מהצומח מעניקים לפסטה טעם מיוחד וערך תזונתי רב: חיטת הכוסמין עשירה בחלבון ובוויטמיני B, והיא מופחתת גלוטן לעומת חיטת הדורום ולכן היא קלה יותר לעיכול. העדשים הצהובות עשירות בחלבון, אבץ, חומצה פולית וסיבים תזונתיים, ומעניקות תחושת שובע; הקינואה מכילה חלבון איכותי ומינרלים חיוניים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום.

על הפסטה מקמח קמוט חוראסאן, מציינת הנטורופתית יערה איכילוב כהן כי הפסטה מקמח זה עשירה יותר בערכים תזונתיים מאשר זן החיטה המודרני הנפוץ. היא עשירה יותר בחלבון, בוויטמיני B, ומכילה מינרלים כגון אבץ, מגנזיום ואשלגן. היא אף מופחתת גלוטן, ולכן נוחה יותר לעיכול. את הפסטות אפשר להכין בקלות כמו כל פסטה, ומגישים עם כל רוטב. אפשר גם להכין איתן פשטידות וסלטים, והן מצטרפות למגוון הפסטות של תבואות, בהן פסטה טריקולור אורגנית מחיטת דורום המשלבת גם עגבניות ותרד אורגניים, ופסטות מקמח כוסמין מלא אורגני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר