חדש מתנובה בשיתוף עם תמ"מ: ארוחות מוכנות קפואות אישיות תחת מותג תנובה שף

"רוני בהט, מנהלת אגף השיווק בחטיבת המזון של תנובה: "הצורך הגובר בפתרונות לארוחות ביתיות על רקע משבר הקורונה והשהייה הממושכת בבית הולידו שיתוף פעולה זה בין תמ"מ לתנובה, כדי לספק ארוחות איכותיות ומהירות לחימום ולסייע לתעשייה הישראלית לפעול בתקופת הקורונה

חברת המזון תנובה מרחיבה את פעילותה הקולינרית, ומשיקה סדרת ארוחות מוכנות קפואות אישיות תחת מותג "תנובה שף". הארוחות שמבוססות על חומרי גלם של תנובה, פותחו על ידי השפים של חברת תמ"מ (תעשיית מזון מטוסים) המתמחה בהסעדה ומזון מוכן, בשיתוף עם השפים של תנובה שף.

שיתוף הפעולה בין תמ"מ לתנובה נוצר על רקע משבר הקורונה, אשר פגע בענף התעופה ועקב כך פעילותה של תמ"מ שהינה חברה בת של אל על ומספקת את הארוחות לכל טיסותיה, נפגעה משמעותית. השקת הארוחות המוכנות מהווה הזדמנות למקור הכנסות עבור תמ"מ, ועבור תנובה זו הזדמנות להאיץ את הכניסה לתחום הארוחות המוכנות המלאות.

כל הארוחות כוללות חלבונים, ירק ופחמימות. הן מגיעות בתבנית אישית אותה ניתן לחמם במהירות במיקרוגל תוך 5 דקות במיקרוגל, ומהוות פתרון נוח ומהיר לארוחה מלאה, כך שגם ילדים ובני נוער יוכלו להכין בקלות. מגוון הארוחות מתאים לקהלי יעד שונים, כולל ארוחה טבעונית עם טופו. שימו לב כי הכלי אינו מתאים לחימום בתנור, טוסטר אובן ותחת אש גלויה, ויש להעביר את התכולה לכלי מתאים.

חמש הארוחות, כולן במשקל 350 גרם, הן: פסטה בולונז – ארוחה המשלבת  פסטה ברוטב עגבניות עם בשר טחון; טופו וירקות בקארי עם אורז – ירקות וטופו ברוטב קרם קוקוס וקארי עם אורז ועדשים, בהם הירקות של סנפרוסט והטופו של תנובה. המנה מתאימה לטבעונים וייחודית לתנובה; שווארמה הודו עם פירה ובצל – ארוחת צהרים זריזה וטעימה הכוללת פירה תפוחי אדמה עם נתחי שווארמה הודו ובצל מטוגן; נודלס ועוף בסגנון אסייתי – מוקפץ של נתחי עוף עם ירקות ברוטב אסייתי; קציצות ברוטב עגבניות עם קוסקוס – קציצות עוף ובקר ברוטב עגבניות המוגשות לצד קוסקוס, שעועית ירוקה וזיתים. להשיג בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

 

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר