חדש נפתח: מונטי- וופל פלוס

בימים אלה נפתח ה"מונטי", בית קפה בר המתמחה בוופלים בלגיים בוריאציות מגוונות ומיוחדות הנותנות טוויסט חדש ומשודרג לוופל הבלגי המוכר

בימים אלה נפתח ה"מונטי", בית קפה בר המתמחה בוופלים בלגיים בוריאציות מגוונות ומיוחדות הנותנות טוויסט חדש ומשודרג לוופל הבלגי המוכר.

מאחורי המיזם עומדים: יובל סובל, שמעון כהן, וטל מוסרי (לא זה מערוץ הילדים), בצירוף עם השפית קונדיטורית חמדת גולדברג (לשעבר שפית קונדיטורית ב-1868 בירושלים, שברזומה שלה גם סטאז' ב- TABLA בניו יורק, ולה רוזטה ברומא).

לרגל פתיחת המקום, עיצבה חמדת תפריט מבוסס וופל בלגי בוריאציות מגוונות ויצירתיות במיוחד המוגשות במחירים נוחים עם טוויסט קולינארי שמשנה את האופן בו וופל בלגי מסורתי נתפס: החל מהבלילות המיוחדות ועד התוספות המפתיעות המעטרות את הוופלים.

בתפריט ניתן לבחור בין וופל מתוק או וופל מלוח וגם מנות וופל לשעות הבוקר (המוגש לכל אורך היום):
בגזרת הבוקר (16 – 32 שקל) תמצאו יצירות כמו: וופל אדון וופל גברת – עם וופל אחד עם גבינת אמנטל, חמאה, חרדל ופטריית פורטובלו, ו- וופל שני עם חמאה, גבינת אמנטל וביצת עין (המוגשות עם סלט ירקות קטן), וופל שקשוקה- עם שקשוקת עגבניות משני ביצים וסלט שוק קטן, וופל בריאות- עם יוגורט עם פרג ודבש, גרנולה ופירות טריים, ועוד.

בגזרת המלוחים (28 – 36 שקל) נמנים מנות כגון: וופל סלומון- עם איולי, סלומון מעושן, בצל ירוק וסלט מלפפונים, וופל שלושת המוסים- מוס טונה ופטרוזיליה, מוס סלומון ושמיר ומוס גבינת שמנת וקוויאר סלומון, וופל קיץ- עם גבינת רוקפור עם פרי עונתי, רוקט ואגוזים וסלט ירוק קטן, ועוד.

בגזרת המתוקים (16 – 32 שקל) ניתן למצוא: מחית אגסים וציפורן עם גלידת וניל ורוטב יין אדום, קרם פטיסיאר עם תותים ושברי שוקולד, קרם פיסטוק ושוקולד לבן עם טחינה גולמית, פודינג לימון עם שברי נשיקות מרנג, קצפת עם דובדבנים חמוצים וזסט לימון, ועוד.

לצד הוופלים מציע מונטי גם מבחר סלטים נאה, מנות צהריים מתחלפות, קינוחים, ובר אלכוהול עשיר עם קוקטיילים מיוחדים (30 שקל) כמו מונטי- וודקה לימון, אספרסו, חלב ובייליס מוקצף, קרם ברולה- וודקה וניל, פרנג'ליקו ושמנת, סופיה- ליקר קפה, שוקולד וביייליס עם תותים טריים, בלק פורסט מרטיני- וודקה פטל, ליקר שוקולד, שמנת ופירות יער, ועוד.

על העיצוב של המקום חתומים יפתח ארד ואהרון כהן- שעיצבו חלל נקי ואסתטי בצבעי פסטל ומשטחים לבנים נקיים. למקום כ- 80 מקומות (כולל ישיבה בחוץ). לעיצוב תרמה גם דנה אהרוני, יועצת פנג שואי, שהנחילה את חוקי ההרמוניה הסינית הקדומים למקום.

"מונטי- וופל פלוס"
קינג ג'ורג' 74 תל-אביב. 03-6201918
א'-ה' 07:30- 02:00. ו': 07:30- 19:00 + מוצ"ש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר