חדש: סדרת חליטות "הגן הטבעי" מצמחי הגן האורגני הראשון בישראל

בסדרה 12 סוגי חליטות שונות ממגוון צמחי המרפא, המסיעות בחיזוק המערכת החיסונית, טיהור הגוף מרעלים והתמודדות עם מגוון בעיות בריאותיות נפוצות ומצבי לחץ

המכללה לטבעונות שבמושב יגל, בניהולו של ד"ר עקיבא זנבר (PH.D בנטורופתיה), מציגה סדרת חליטות חדשה בשם "הגן הטבעי" המבוססת על צמחי מרפא ביולוגים.
בסדרה 12 סוגי חליטות שונות ממגוון צמחי המרפא, המסיעות בחיזוק המערכת החיסונית, טיהור הגוף מרעלים והתמודדות עם מגוון בעיות בריאותיות נפוצות ומצבי לחץ.

"הגן הטבעי" הוא הגן האורגני הראשון אשר הקימו האחים ד"ר עקיבא זנבר והאגרונום דניאל זנבר. הגן משתרע על פני שטח של 60 דונם במושב יגל בעמק לוד. אדמות אלו ידועות בעושרן המינרלי, המעניק לצמח חומרים פעילים המקנים לו את יכולת הריפוי.

במהלך 35 שנים אחרונות לא נכחו באדמות "הגן הטבעי" ריסוסים או חומרי הדברה כימיים. אדמות אלו מדושנות במרכיבים אורגניים מהמשובחים בארץ, בלוויית אבקת בזלת העשירה במינרלים החיוניים לבריאות התוצרת.

פורמולות צמחי המרפא של "הגן הטבעי" בפיתוח המכללה לטבעונות בהנהלת ד"ר עקיבא זנבר, מבוססות על רפואה מסורתית, ידע נרחב בנטורופתיה, צמחי מרפא ומחקרים הנערכים בעולם על המרכיבים הפעילים בצמחים אלו. הצמחים עוברים בדיקות איכות, אפקטיביות, והתאמה בקליניקת המכללה. הפורמולות צמחיות ללא שום תוספות והן כשרות.

פורמולות "הגן הטבעי", מסיעות בניקוז מהיר יותר של הרעלים מהגוף, מאזנות את פעילותו ובכך מסיעות בהתמודדות עם מגוון בעיות נפוצות. תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא, הכרחיים גם כן, לבריאות מיטבית.

חליטת רווית עיכולית – מסייעת ומקנה תחושת נינוחות מידית ומשפרת את פעילות המעיים עם השימוש בה, לאורך זמן.החליטה מסייעת במצבים של חסר סדירות בפעילות מעיים, גזים, תחושת מלאות, קושי בעיכול הנובע בין היתר בחסר באנזימי עיכול ותחושת אי נוחות כללית לאחר הארוחה. החליטה כוללת בבונג, שומר, אניס, וורדים, קורנית, נענע וריבס.

רווית טיהורית – מסייעת בניקוז של רעלים כשאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל, פסולת וכד' מהגוף. החליטה מבוססת על צמחי מרפא מסוג לואיזה, ציפורן, לבנדר, מנתה, לימונית, זוטא לבנה, שוש קרח, סרפד.

רווית דילטטור – מסייעת לסובלים מחסר איזון בלחץ הדם על ידי טיפוח גמישות כלי הדם, סיוע בניקוז עודף הנוזלים הנאגרים בגוף ומרגיעה במצבי מתח. החליטה מבוססת על צמחי הרוזמרין, סרפד, לימונית, מנתה, פטרוזליה, בבונג.

רווית גלוקו-קנין – מסייעת לסובלים מחסר איזון בתפקודי הלבלב, מאזנת את רמות האינסולין בדם ומסייעת בהקטנת ה"אינדקס הגליקמי" של המזון. בחליטה עלי זית, מלוח קיפח, ג'מנמה, סטיביה.

רווית דיאט – מסייעת להפחית את תחושת הרעב ומעלה ב 5% את חילוף החומרים של הגוף (שווה ערך לשריפת 100 קלוריות ביום). "רווית דיאט" הוא מוצר עזר בלבד במהלך דיאטה ושמירה על המשקל, המבוסס על שומר, תה ירוק, סרפד, פטרוזיליה, מטה ומנטה

רווית קנדידה – תזונה מערבית עתירת סוכרים ושימוש מוגבר באנטיביוטיקה, מעודדים את התפתחות פיטרית הקנדידה. חליטת רווית קנדידה מסייעת באיזון צמיחת הפיטריה במערכת העיכול ללא השמדתה בהיותה חיונית לפירוק המזון. בחליטה רוזמרין, עלי זית, תה ירוק, לימונית וסטיביה.

רווית ליחה – החליטה מתמקדת בכיוח וטיהור דרכי הנשימה העליונות ומסייעת במהלך החורף ולסובלים מאלרגיות. החליטה כוללת אבגר צהוב, שוש קירח, קורנית, פסיפלורה, סרפד ומרווה.

רווית מרגוע – הפורמולה מסיעת למצויים במתח נפשי יום יומי. החליטה מבוססת על צמחי הפסיפלורה, לוונדר, מליסה, טילייה, וורדים, בבונג, לואיזה, רוזמרין ועשב לימון.

רווית היפה "HEPA" – מסייעת לסובלים מתפקודי כבד לקויים ומחלות מטבוליות הקשורות בכבד. החליטה מבוססת על דרדר, ג'ינסנג סיבירי, עלי זית, שן ארי, גדילן, סטיביה.

רווית און – חיזוק טבעי לגוף עייף וחסר אנרגיה בשל החלשות מערכת החיסון, הפרעות הורמונאליות מחלות כרוניות ועוד. רווית און ממריצה את המערכת ההורמונאלית ומחזקת את מערכת העצבים. החליטה מבוססת על ג'ינסנג קוריאני, ג'ינסנג סיבירי, שוש קירח, מאקה, דמיאנה, טריבולוס, סרפד, פרחי צבר.

רווית מיגרה – הפורמולה מסייעת לסובלים מכאבי ראש ומגרנות.החליטה מבוססת על בן חרצית.

רווית פרוסטה – החליטה מסייעת לסובלים מדלקות חוזרות ונשנות בפרוסטטה וגידול שפיר של הפרוסטטה. החליטה מבוססת על דקל ננסי, שורש סרפד, פרחי צבר.

המלצות שימוש: את חליטות הגן הטבעי מומלץ לשתות 3 פעמים ביום לפחות, אחרי הארוחה לחלוט במשך 5-10 דקות. ליעילות מרבית מומלץ לאחר החליטה לרוקן את תוכן השקיק ליוגורט, לאחר השימוש כחליטה ולאכול.

חליטות הגן הטבעי ביולוגיות כשרות, ללא כל תוספות כימיות וחומרים משמרים. את חליטות הגן הטבעי ניתן לרכוש במארז של 25 יחידות במחיר של 25 ₪, ומארז חיסכון של 90 יחידות במחיר של 60 ₪.

את חליטות הגן הטבעי ניתן להשיג ברשת עדן טבע מרקט וחנויות הטבע המובחרות. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר המכללה לטבעונות www.zanbar.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר