חדש – עמדות מחשב להדפסת מתכונים בחנויות "מזרח ומערב"

חברת "מזרח ומערב" משיקה את אתר האינטרנט המחודש שלה. בחנויות הרשת יוצבו עבור הלקוחות עמדות מחשב להדפסת מתכונים מהאתר עם רשימת מוצרי החנות הדרושים לכל מתכון

חברת "מזרח ומערב" משיקה את אתר האינטרנט המחודש שלה. בחנויות הרשת יוצבו עבור הלקוחות עמדות מחשב להדפסת מתכונים מהאתר עם רשימת מוצרי החנות הדרושים לכל מתכון.

רציתם לדעת איך מכינים סושי? לא הייתם בטוחים לגבי הרטבים המתאימים לנודלס? תכננתם להכין ארוחה אוריינטלית, אך לא ידעתם מהם המצרכים הדרושים לכל מנה. ביקור באחת מחנויות הרשת של "מזרח ומערב" יספק לכם את כל התשובות.

מי שנכנס לחנויות "מזרח ומערב" יודע שלפעמים עומדים תוהים מול אלפי מוצרי המזון האקזוטיים מהמזרח הרחוק, ולא תמיד יודעים למה משמש כל מוצר. שירות חדש שכדוגמתו עוד אין בארץ ניתן ללקוחות הרשת. בחנויות "מזרח ומערב" יוצבו עמדות מחשב ובהן גישה לאתר האינטרנט של "מזרח ומערב".

באתר יוכלו הלקוחות:
לבחור מבין מבחר מתכונים של מאכלים מהמזרח הרחוק
לראות את תמונות המוצרים הנדרשים למתכון.
להוציא הדפסה של המתכונים עם רשימת המוצרים.

משם הדרך לארוחה אוריינטלית קצרה – ניגשים עם המתכון למדף ושולים את המוצרים המצוינים במתכון. תמונות המוצרים תחת כל מתכון מאפשרת לזהות אותם בקלות על המדפים.

הממהרים שבכם יוכלו לגלוש באתר בזמן הנוח להם, לבחור את המתכונים, לעבור על תמונות המוצרים ולהגיע לחנויות "מזרח ומערב" עם רשימת קניות מוכנה. גלישה באתר של החברה היא הנאה בפני עצמה. מלבד מתכונים, מוצרים ומידע על החברה ועל החנויות, תמצאו בו גם כתבות מענייניות על הקשר שבין תרבות ואוכל במזרח הרחוק.

חנויות "מזרח ומערב"
תל-אביב – הכרמל 17, שוק הכרמל. טל': 03-5167925.

ירושלים – רח' הרב שמואל ברוך 19 (לשעבר אגריפס). טל' 02-6230332.

חיפה – החלוץ 1 פינת הנביאים, הדר. טל' 04-8661516.

כתובת האתר: http://eastwest-food.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר