חדש: "קורל" ביסטרו וקפה בקרית הסביונים

המתחם הקולינרי של קרית הסביונים מקבל שדרוג רציני – "קורל", ביסטרו וקפה. "קורל" נפתח במתחם מלון "אויה. האדרכלית סמדר רון, עיצבה חלל צבעוני ובו אלטרנטיבות לישיבה ומרפסת רחבה הצופה לבריכה. את התפריט בנה היועץ זיו איל

המתחם הקולינרי של קרית הסביונים מקבל שדרוג רציני – "קורל", ביסטרו וקפה. "קורל" נפתח במתחם מלון "אויה. האדרכלית סמדר רון, עיצבה חלל צבעוני ובו אלטרנטיבות לישיבה ומרפסת רחבה הצופה לבריכה.

לדברי יוסי כגן, הבעלים, "קורל" ישמש קודם כל מקום מפגש אינטימי ומעודכן לתושבי הסביבה, לאנשי עסקים ולכל מי שאוהב לבלות ולאכול טוב, ולכן המחווה נועדה ליצור קשר ראשוני.

את התפריט של "קורל" הרכיב היועץ הקולינרי זיו אייל שלקח את המנות והטעמים האהובים על החיך הישראלי צעד אחד קדימה. לדבריו, אנחנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועונתיים, מהמיטב שצומח וגדל בארץ, ויוצרים מנות קלות, בריאות, צבעוניות ומלאות טעם וטריות, שהכי כיף לאכול באקלים הישראלי.

ולהלן הצצה לתפריט הרחב ש"קורל" מציע

מגוון ארוחות בוקר מפנקות כגון: בוקר ישראלי המציע סלט ירקות, 2 ביצים לפי בחירת הסועד, מאפי בוקר טריים, גבינות, סלט טונה, לחם הבית עם חמאה וריבה, שתייה חמה וקרה (46 שקל ליחיד ו-82 שקל לזוג), בוקר של בריאות המשלב יוגורט מחלב עזים עם פירות ומיזלי.

מנות פתיחה כמו פלטת נאצ'וס ומטבלי סלסה, גואקמולה ושמנת חמוצה (27 שקל), פטה כבד המוגש עם אגסים ביין אדום (29 שקל) או לביבות בטטה עם קרם שמנת חמוצה – יפתחו לכם את התיאבון.
סלטים עשירים ובעלי גוון בריאותי כמו סלט טבולה קינואה, סלט רוקפור בשילוב פירות ושמן שומשום, סלט קפרזה (41 שקל). מגוון כריכים כגון כריך גבינת ברי, פסטו, חסה ואגסים (39 שקל), כריך רוסט ביף סינטה תוצרת בית עם מיונז פיקנטי וירקות (39 שקל), כריכי עוף וטורטיות במילויים שונים, ומבחר מנות לצהריים וערב.

"הישר מארץ המגף – פסטות טריות" לזניה גבינות ועגבניות מוגשת עם סלט ירוק (44 שקל), רביולי בטטה ברוטב עגבניות פיקנטי (42 שקל), פטוצ'יני ראגו עם רוטב בולונז עשיר, וניוקי תפ"א ברוטב פסטו. לקינוח יוכלו הסועדים להינות מקינוחים רבים כמו טארט אגסים ופירות יער (26 שקל), טארט חלבה (26 שקל), פונדנט שוקולד חם וגלידת וניל (28 שקל) ועוד מתוקים.

את המנות שווה ללוות בכוס יין משובח או בקוקטייל מתפריט הבר, תוך כדי התפנקות בספות רכות או ישיבה על כסאות בר גבוהים והאזנה למוסיקה טובה.

"קורל", בבעלות יוסי כגן, לשעבר איש שיווק, הינו ביסטרו וקפה הממוקם במתחם הקולינרי של קרית הסביונים, במתחם מלון אויה. "קורל" פתוח מידי יום החל מהשעה 08.00 ועד אחרון הלקוחות ומגיש תפריט של אוכל שכיף לאכול, המתבסס על מיטב חומרי הגלם והמטבח הים תיכוני. המקום מציעה אווירה עדכנית ומהנה ואפשרויות בילוי מגוונות לקהל.

"קורל"
דרך החורש 4 מתחם מלון אויה, קריית הסביונים יהוד
שעות פתיחה: מידי יום, מהשעה 8:00 ועד אחרון הסועדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר