חדש: שמן זרעי רימונים בכבישה קרה להאטת תהליכי הזדקנות עור הפנים

חברת "נטע רוקחות מהטבע" ("Neta") המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי בריאות טבעיים המבוססים על צמחי מרפא, החלה לשווק שמן זרעי רימונים בכבישה קרה למריחה על העור, הידוע במחקרים בהשפעותיו החיוניות לבריאות העור והאטת תהליכי ההזדקנות.

לדברי דוד קפאח, מומחה לצמחי מרפא ורפואה משלימה ויועץ של "נטע רוקחות מהטבע": "מחקרים שנערכו על שמן זרעי רימונים מצביעים על כך שחומצת השומן הייחודית הקיימת בשמן זרעי רימונים – לינולאית – מגבירה את גמישות העור, מחזקת את קרומי התאים והאפידרמיס – השכבה העליונה של העור, מפחיתה קמטים וקמטוטים ומגנה מפני נזקים סביבתיים".

השמן עשיר בנוגדי חימצון וביכולתו לנטרל רדיקלים חופשיים המזיקים לעור, ומריחתו על הפנים פועלת כאנטי-אייג'ינג להאטת תהליכי הזדקנות העור.
קפאח מציין כי מחקרים מראים שהשמן גם מומלץ לטיפול בשומות שומניות, צלקות, הבהרת כתמי עור, וכן הוא מונע התפתחות והתפשטות סרטן העור.

מינון מומלץ: למרוח 2-3 טיפות על עור פנים נקי לפני השינה.
מחיר: 115 ₪ לבקבוק 10 מ"ל, ו- 199 ₪ לבקבוק של 30 מ"ל.

להשיג ברשת בתי הטבע – "עידן הטבע" ובבתי טבע ובתי מרקחת מובחרים ברחבי הארץ. לפרטים: 1-700-500-093.


"נטע רוקחות מהטבע" מפתחת מוצרי בריאות טבעיים למגוון בעיות רפואיות. פיתוח המוצרים נעשה על פי ידע, מחקר ותצפיות שהצטברו במשך שנים, ולפי ריכוזים המומלצים בפרמקופאות הבריטית והצרפתית. המוצרים מיוצרים בתהליכי מיצוי מיוחדים וטבעיים של צמחים אורגניים בעלי תכונות תרפויטיות, בריכוז גבוה, תחת רישיון משרד הבריאות, בתנאי ייצור נאותים ובהשגחת הרבנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר